For nok kan “Boogeyman” sin gyser-metier på fingrene og Barry Watson som Tim gør da et hæderligt forsøg på at se skræmt ud, men det opvejer desværre ikke for den ærgrelse man som publikum sidder med over en fjollet og flad historie, der måske bare skulle være blevet hjemme på børneværelset. Der ville den med rette have givet svedige håndflader.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-sanjo 19 år siden

Hehe, right back to you! ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 19 år siden

#10 Hvad er det, du synes, der er så megafedt ved den?

Jeg synes, den er håbløst uoriginal, plottet er elendigt, og historien mangler fuldstændig en motivation, der kan retfærdiggøre, at man laver en spillefilm ud af den. Skuespillet er måske ikke så slemt, men det alene kan ikke udligne alle de alvorlige minuser, denne film lider under.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 ks 19 år siden

Han har xXx 2 (Som naturligvis ikke er udkommet endnu) på listen over favoritfilm. I mine øjne fjerner det fuldstændig hans ret til at dømme nogen andres filmsmag, overhovedet! :)
Gravatar

#14 filmz-kattetøz 19 år siden

hmm jeg er lidt skebtis over sådane film men jeg syndes det er et godt narvn
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 19 år siden

#14 Nudge nudge ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 Yoda 19 år siden

#14

Ja, det er en god titel - det bedste ved filmen.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#17 dfms 19 år siden

7# I Psycho er der to sisters, og hvad med Brian D.Palma's Sisters. :----)
Gravatar

#18 filmz-vassago 19 år siden

Jeg har nu også fået set "Boogeyman", og til trods for den ret flade historie, synes jeg faktisk at jeg var ganske godt underholdt - især takket været klipning, kamera og stemning. Men det ville nu have været meget rart med en lidt mere interessant historie, eller mere gennemtænkt historie - for langt de flest gysere er ret åndsvage når man kigger nærmere på dem.

Var ret begejstret for de scener hvor han åbner en dør et sted, og kommer ud et helt andet, virkede rigtigt godt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#19 filmz-da monstar 18 år siden

Den er da en være gang Pølle....

som tidligere nævnt er det svært at se nogle gode amerikanske gysere på markedet som i det mindste ikke har lidt stjåldne ting fra Asien. så vend Øjet imod Asien og hent nogle flere film hjem derfra.
dog vil jeg sige at jeg for lidt tid siden så en god amerikansk gyser. "Shallow Grounds" den har en alternativ historie må man sige. masser af blod uden at satse på det som skræmmeeffekterner som de fleste amerikanske film nu gør.
en anden Engelsk gyserfilm "creep" er også værd at kigge på bare en enkelt gang. den er hen af utroværdig da skurken er et eksperiment vokset op i kloakken og ligner lidt en splejs, alligevel holder til at blive søndertævet og stadig være hurtigere end heltinden.
Men jeg tror at mennesker leder efter forskellige ting som de holder af når de ser en gyser. og får de ikke en vis skræmme følelse er filmen ikke det værd.

Skriv ny kommentar: