For nok kan “Boogeyman” sin gyser-metier på fingrene og Barry Watson som Tim gør da et hæderligt forsøg på at se skræmt ud, men det opvejer desværre ikke for den ærgrelse man som publikum sidder med over en fjollet og flad historie, der måske bare skulle være blevet hjemme på børneværelset. Der ville den med rette have givet svedige håndflader.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Bruce 19 år siden

Med de gysere (haha) som Hollywood i dag smider på gaden, undrer det mig ikke. 87% rådden iflg Rottentomatoes :)

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 filmz-Exitium 19 år siden

"Homer its the Boogeyman!" "ARHGHG!! BOOGEYMAN!!"
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#3 SteeN! 19 år siden

Elle jeg tror du vote filmen efter hvad du har set af andre film af samme skuffe, du voter den ikke efter dens egen lille stil. Filmen er måske ikke af det bedste - men den er ikke dårlig. Men kan kun give dig ret i det meste af hvad du skriver :) God genfortælling af filmen og dens detaljer..

:)
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#4 royle 19 år siden

Jeg synes ikke der har været ordentlige gyserfilm i et par år nu, desværre.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 19 år siden

#4 Bare smid Psycho på, den holder nogle år endnu :) Tale of two sisters, hvis du ikke har set den endnu.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 filmz-sanjo 19 år siden

#4
Savner virkelig nogen gyser som excorsisten. De seneste par har vi kun haft "teen" gysere, hvor der er i filmen startes med 5 venner, og tilslut er der kun en overlevende. Nok om den, kom nu med noget real stuff.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#7 filmz-Elle 19 år siden

#3: Tak for kommentaren. Jeg har forsøgt at vurdere filmen som en gyser - og som en selvstændig film inden for genren. Og der synes jeg ikke den fungerer. Jeg synes ikke den har særlig mange originale træk, tværtimod kopierer den bare gammelkendte effektkneb og har derudover ingen historie at byde på. Jeg mener ikke den har sin egen lille stil. Ihvertfald kunne jeg ikke se den?
#5: Tale of two sisters er fantastisk. Der kan vi med rette tale om gys af en særlig klasse..Kan kun anbefale den ;-)
Gravatar

#8 ks 19 år siden

#6 - Der har da været masser af kvalitetsgyser over de seneste par år? Man skal bare lære at kigge uden for Hollywoods grænser. Jeg vil ligefrem vove at påstå at gyserfilmen har fået lidt af en genfødsel, hvis ikke via Hollywood, så i hvert fald via Asien.
Gravatar

#9 filmz-ditlev 19 år siden

må give dig helt ret, man skider i bukserne og kigger væk en del af tiden, men når det endelige opgør kommer så er man bare mega skuffet
Gravatar

#10 justjakob 19 år siden

Synes den er mega fed . Forstår ikke jer, der synes den er plat, dårligt lavet, osv. Dårlig filmsmag må jeg sige !

Skriv ny kommentar: