“Boogeyman” fungerer på samme måde som det gængse spøgelseshus. Man smækker skillingerne på bordet og får, hvad man har betalt for. “Boogeyman” fungerer måske egentlig også bedst på dvd, hvor den følelse af anmassende klaustrofobi, som filmen forsøger (med stor hjælp fra et fremragende lydspor) at skabe, trænger bedre igennem i hjemmestuen end i biografsalen. Fans af genren bør bestemt give filmen en chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hal60 18 år siden

Brød mig ikke specielt meget om den... Syntes den var lidt tam.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#2 Bohemian 18 år siden

Synes den var fin nok ? Hvad sker der efter rulleteksterne??
Free in serenity.
Gravatar

#3 erlandsen 18 år siden

Jeg syntes også den var ok... god lydside - men den trak lidt i langdrag...
Var i biffen og se den med en kammerat - han syntes den var dårlig, så vi tog hjem og så en som han syntes var meget bedre: Wrong Turn! Hmm... eh... seriously?
moi
Gravatar

#4 Hal60 18 år siden

Syntes også at Wrong Turn var bedre end denne...
Slutningen var lige til at tude over. En ting skal man lære, brug ikke CGI i en horrorfilm...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#5 mini_jette 18 år siden

Synes ikke den var noget særlig, men alligevel gav den mig en anelse myrekryb så den får et par stykker fra mini_jette;)
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#6 läkerol 18 år siden

jeg synes den var meget tam... det var en skuffelse...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#7 filmz-scapuliz 18 år siden

Synes den var elendig... Lidt chock effekt i starten og slutningen ødelægger den helt !
Gravatar

#8 NOWhere 18 år siden

Total ligesom Darkness Falls! Hva sker der for effekterne til sidst? Hva sgu det til for, når resten af filmen mest bare var døre der gik op og i. I det hele taget en tåbelig film! Rodet, uvedkommende og faktisk direkte kedelig til tider. ellers et af de fedeste gysertemaer, men jeg har endnu ik set en film, der har kunnet få det op på bare en minimum angst-niveau. They var ligesaå slem.

Skriv ny kommentar: