Hvad i alverden har filmens bagmænd tænkt? Hvem er det, der ser en god film og tænker: ”Jeg kan virkelig godt lide denne film, jeg ville bare ønske, at den var fladere og tog færre chancer”? Drop for pokker “Brick Mansions” og få så set eller genset “District 13” i stedet!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KasperBS 10 år siden

Gad vide om filmen var gået i biografen, hvis ikke Paul Walker var død. Synes virkelig st der har været meget hype om manden siden bilulykken. Intet ondt sagt om Walker, men man kunne mistænke producerne, til at putte flere penge i at filmen, så den bliver vist i biograferne.
Gravatar

#2 moulder666 10 år siden

Jeg forstod virkelig ikke denne anmeldelse - kunne slet ikke sætte mig ind i pointerne...nogle af dem gav såmænd masser af mening, men derfor var det stadig lidt sært at sammenligne en actionfilm i Detroit der har et lettere socialrealistisk islæt med en actionfilm i Sydafrika, der har noget af et socialrealistisk islæt - og aliens.

10 minutter senere måtte jeg så indse, at der muligvis er forskel på Disctrict 9 og District 13... :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#2 Haha, genialt! :D
Gravatar

#4 danish99 10 år siden

Jeg synes nu den er fed nok, jeg har set de to franske og de er super fede, den amerikanske mangler bare Cyriel Raffelli.
King
Gravatar

#5 Jach 10 år siden

KasperBS (1) skrev:
Gad vide om filmen var gået i biografen, hvis ikke Paul Walker var død. Synes virkelig st der har været meget hype om manden siden bilulykken. Intet ondt sagt om Walker, men man kunne mistænke producerne, til at putte flere penge i at filmen, så den bliver vist i biograferne.


Ville den ikke. Manden var en piv ringe skuespiller for at være ærlig. Det gjorde så ikke noget i FF filmene da de ikke er for krævende (dog er de blevet det mere siden den femte), men jeg har sæt ældre film med ham hvor han spiller på nøjagtig samme måde og må derfor gå ud fra at han bare spiller sig selv, han viste ikke tegn på at kunne andet.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS
Gravatar

#6 paideia 10 år siden

Jeg tror, Johan bliver skuffet over dig, Andreas. Ikke én eneste gang i løbet af din anmeldelse får du brugt udtrykket "at ramme muren"... ;-)
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#7 OxxY 10 år siden

Nårh, det sparede da mig for en tur i biffen. Så er det bare at grave district 13 op af blu-ray kassen når jeg er færdig med at flytte (puha det er hårdt at have alle filmene dybt begravet i en stor kasse).

Skriv ny kommentar: