Det er ikke til at komme uden om, at “Burn After Reading” i for høj grad signalerer at være et pauseprojekt for de to Coen-brødre. Og set i forhold til brødrenes tidligere bedrifter så blegner nærværende film betragteligt. Alligevel fremmaner situationskomikken ganske underholdende momenter, som har en direkte sammenhæng med de skæve karakterer og de stærke skuespilpræstationer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zabriskie 15 år siden

Jeg synes Burn After Reading er en af sidste års bedste film. En utrolig veloplagt og velfortalt komedie der oser af filmsprogligt overskud.
Le temps détruit tout
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

købte den for et par dage siden i blockbuster for 30 kr.
det er en hyggelig komedie, som man griner af nok mest af de så forskellige personer der er, og den måde de opfører sig på, den skal have 4/6 fordi den var rigtig sjov og anderledes, men den minder alligevel en hel del om ens egen hverdag.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Yoda 14 år siden

#2
Den minder ligefrem om din egen hverdag?
Damn, du må i givet fald ha' nogle syrede hverdage... ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 MOVIE1000 14 år siden

#3 nej ikke sådan ment, den minder meget om at vi mennesker tror noget som vi er sikre på er ligepræcis det det er, også selvfølgelig også alt den utro der er imellem dem, og den måde dde er på, men jeg er sikker på det bliver min hverdag om 13 år ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: