Der er ikke mange undskyldninger for at spilde tid på “Captivity”. Filmen, der ellers er instrueret af en af de gamle rotter i faget – Roland Joffé – er fyldt med sjuskefejl og bemærkelsesværdige forklaringsproblemer. Herudover er handlingen uden hverken potens eller troværdighed og skuespillet – hvilket ikke skal lægges skuespillerne til last – håbløst. Filmen som helhed virker formålsløs og ligegyldig, og trods enkelte spændingsmomenter er der nu ikke meget at komme efter. Udgivelsens bedste kort er derfor den fremragende lydside og en billedside, der også bevarer et højt bundniveau.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Killkaj 16 år siden

Men hun er fanme lækker ;D
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Satme en kedelig film, jeg gik så ind på IMDb og læse lidt, der er tilsydenladen flere udgaver af den med andre slutninger, men jeg tviler nu stærkt på at den film kan redde lige gyldigt hvad.

Det er virkelig ikke en særlig go historie.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 frankdrebin 16 år siden

#1 Lige mine ord :) har en hel mappe med billeder af hende :D
Gravatar

#4 filmz-gelardi8 16 år siden

kanon ring anmeldelse, sandsynligis hvis man ikke kan lide filmen, så kan man bare kritisere den sønder sammen..jeg synes at filmen var god, det er en thriller, ikke mere ikke mindre, så bestemt ikke sååå dårligt som anmelderen lægger op til!
Gelardi
Gravatar

#5 Spanner 16 år siden

Ehm... Hvilke kritikpunkter er du uenig i og hvad er dine modargumenter?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#6 filmz-gelardi8 16 år siden

jeg synes da at det er slet ikke sådan en usammenhængende film som anmelder beskriver det..det er ikke en Oscar værdig , men ok.

"Det er usandsynligt, at handlingen kunne tage en sådan drejning i det virkelige liv,"..hvor mange film har det?? Specielt hvis mnn sammeligner med at anmelderen giver 5 stjerner til bl. a. Vikaren.(some er i øvrigt er en l...efilm)

Gelardi
Gravatar

#7 Lawman. 16 år siden

Helt enig med anmelderen, den film er simpelthen pivringe!

Skriv ny kommentar: