Et bokssæt som ingen bør snyde sig for at se og mange burde købe hurtigst muligt til samlingen. Det er stemningsfuld underholdning på højeste plan, som man får svært ved at lægge fra sig, når man først er gået i gang. Gensynsværdien for serien er meget høj.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 20 Kan ikke være mere enig ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#22 Bates 18 år siden

Den står på ønskelisten...! Hvis jeg ikke får dette boxsæt skal jeg helt sikkert ud og købe det.
Gravatar

#23 JannikAnd 18 år siden

Så er der endelig kommet releasedato for reg 2 udgaven af 2. sæson. Puha, der er lang tid til august...
Gravatar

#24 filmz-Bruce 18 år siden

Nemt at huske! Min fødselsdag :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 filmz-yoshimura 18 år siden

Jeg har den skam på hylden, men jeg ved, at jeg vil fortryde det, hvis jeg går i gang med at se den, før sæson 2 også er udkommet på dvd. Derfor er jeg i stedet i gang med første sæson af Lost, dernæst bliver det nok Wild Palms, The Edge of Darkness, anden sæson af 4400, Deadwood og så er vi nok ved at være der ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#26 ks 18 år siden

Ikke fordi jeg vil promovere piratkopiering eller noget, men efter at have set sæson 2 tror jeg det er bedst du aldrig ser serien, hvis du gerne vil undgå at blive irriteret over en cliffhanger. Anden sæson ender desværre med så stor en cliffhanger, at man mere eller mindre får lyst til at besøge HBO's hovedkvarter som erklæret selvmordsbomber.
Gravatar

#27 Bates 18 år siden

Hvilken fantastisk serie. Det er helt klart en af de bedste serier jeg har set.

Hvor er det dog synd at de har pillet sådan en serie af plakaten, men glæder mig nu alligevel til at se sæson 2.

Samson er for cool! :)
Gravatar

#28 tiny 18 år siden

Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#29 JannikAnd 18 år siden

CDON har den til 279,-
Gravatar

#30 ks 18 år siden

Så er årets bedste nyhed annonceret. Anden sæson af Carnivalé til Juli!

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61...

Skriv ny kommentar: