Et bokssæt som ingen bør snyde sig for at se og mange burde købe hurtigst muligt til samlingen. Det er stemningsfuld underholdning på højeste plan, som man får svært ved at lægge fra sig, når man først er gået i gang. Gensynsværdien for serien er meget høj.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 DarkLight 18 år siden

Godt at se du springer til fadet, både med en klasse box, men også med en klasse-anmeldelse.
Jeg er enig.

5/6 - Se den....nu
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 Spanner 18 år siden

Fremragende serie. Det var helt tydeligt, at der var lagt op til et langvarigt plot.

Synd, at den blev aflyst efter sæson to - ligesom så mange andre lovende serier, der ikke rammer mainstream fokusgruppen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Zelle 18 år siden

En dejlig god anmeldelse - Lækkert at se Bruce.
Det lyder jo lidt som en serie man burde kigge nærmere på ;)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#4 Ivse 18 år siden

Absolut en anmeldelse der rammer plet. Jeg kan ikke andet end anbefale at få den set!
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#5 davenport 18 år siden

Glæder mig til at se den. Det var en informativ, underholdende og ikke mindst reklamerende anmeldelse. (Reklamerende i ordets bedste forstand, for nu må jeg eje den ;) )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 mimic 18 år siden

weeee skuespilleren Robert Knepper er med i:)
Gravatar

#7 filmz-ataris 18 år siden

Rigtig god anmeldelse. Den ryger på wishlist :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#8 filmz-cluas 18 år siden

Sej anmeldelse, der... :)
/Cluas
Gravatar

#9 bobber 18 år siden

"Sammenligner man med John Fords "Vredens druer" fra 1940, omhandlende den samme periode, finder man mange ligheder."

Så skal jeg vist se den!

God anmeldelse bruce.
Don't Panic
Gravatar

#10 filmz-Bruce 18 år siden

Er glad for de positive ord. Håber I vil synes ligeså meget om serien :)

#9 Husk, lighederne går mere på, hvordan tiden under depressionen er fanget end selve handlingen. "Vredens Druer" er et mesterværk på andre præmisser. 65 år efter, forbliver John Fords sort/hvide klassiker svær at leve op til, selv i farver :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: