Ligesom filmens talrige dystre katakomber er “Catacombs” en film uden mange lyspunkter. Man kommer aldrig til at interessere sig den mindste snert for personerne, så det kan være bedøvende ligegyldigt, hvor ofte skuespillerne skråler højlydt, eller filmmagerne mønstrer påklistrede chokmomenter – man bliver aldrig for alvor grebet. Dvd’ens transfer er grumset og uskarpt, og de medfølgende lydspor er heller ikke værd at skrive hjem om, så alle andre end genrens mest hårdhudede (og velhavende) fans bør lade skiven blive på butikshylden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Martindan 16 år siden

"En tommelfingerregel indenfor manuskriptskrivning fastslår, at én sides tekst er lig med ét minuts spilletid. Men det er svært at forestille sig, at manuskriptet til den mildt sagt enormt ujævne "Catacombs" har målt 88 sider, for i filmens 88 minutter får vi ikke lov til at se meget andet end en letpåklædt kvinde, der løber skrigende rundt i en række ensartede korridorer."

Nu kender jeg dig godt nok til at vide at det her ville du aldrig brokke dig over normalt.. så... fortæl mig nu hvad der er i vejen ;)

og desuden.. 2/6? en film der kun næsten viser en nøgen kvinde er oscarmateriale jo :D
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 The Insider 16 år siden

Jeg ved det ikke, jeg må jo have været syg ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 El vez 16 år siden

Det skal ellers siges at katakomberne under Paris, de tusindvis af knogler der bare ligger i kæmpestore bumker er ret skræmmende i sig selv.. Så filmmagerne må virkelig have været gal på den :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: