Fans af “Charlie’s Angels”, som spændt har ventet på BD-udgivelsen af filmen, bør tænke sig om en ekstra gang, før de smækker denne Blu-ray i indkøbskurven. AV-præsentationen er en smule bedre end dvd’ens ditto, men hverken billed- eller lydkvaliteten er lamslående, og næsten intet nyt ekstramateriale medfølger. Dette er en middelmådig udgivelse af en afsindig rodet actionfilm, som de fleste formentlig (og forståeligt) allerede har glemt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael2t 13 år siden

Filmen er rædsom... men i det mindste kan jeg savle af forsiden... Jeg har ikke noget liv...
Gravatar

#2 Collins 13 år siden

Ærgeligt det kun er 1 af de 3 der ser godt ud. Og her mener jeg Diaz.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#3 filmz-ab 13 år siden

McG er også bare en skod instruktør.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#4 Jack--- 13 år siden

synes nu både 1'eren og 2'eren er gode film, har set dem begge op til flere gange
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 13 år siden

Meh.. synes nu den ironiske tilgang til det hele fungerer delvist, og jeg var da ok underholdt selvom filmen havde enorme problemer med fokus og tempo. 3/6 til begge film (kan ikke se hvordan 2'eren skulle være meget værre, det er bare mere af det samme og den begår præcist de samme fejltagelser som denne).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 chandler75 13 år siden

Jeg må indrømme, at jeg holder meget af "Charlie's Angels", som jeg synes er noget af det bedste inden for dens genre. God brug af action og musik tilføjet skæve indslag som Crispen Glovers optræden og nogle af Bill Murray og Tim Currays scener. Desuden ser det ud til, at de alle har det sjovt, og det smitter.

To'eren derimod er helt charmeforladt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Nicki52 13 år siden

Jeg synes ikke toeren var sjov, men synes det var rigtig fede scener. Har desværre i set etteren.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#8 wimmie 13 år siden

Jeg må tilstå at begge Charlie's Angels film er mine guilty pleasures :D
Jeg er godt underholdt og er enig med #5 og #6 :)

1'eren er dog bedst - 2'eren gik lidt over gevind ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: