Med mindre at man er kæmpe fan af “Charlie’s Angels”, er der ingen grund til at stifte bekendtskab med dette tidsspilde af en film. McGs hovedløse og opblæste bemærkninger på kommentarsporet opvejer dog næsten alene ulejligheden.

Men for at følge op på McGs inspirerende livsfilosofi, hvad betyder det egentlig om filmen er provokerende dårlig, så længe man har det rette udseende og gode humør med sig?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 inflector 20 år siden

lol McG lyder da som kæmpe idiot og hvad er det forøvrigt for et navn at rende rundt?
Jeg her umiddelbart ingen planer om se filmen og efter hvad jeg kan læse her, er det vist meget klogt :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 skittlez 20 år siden

Jeg synes karakteren er lidt grov. Men bestemt ikke noget mesterværk.
Jeg synes nu ikke den virkede specielt selvhøjtidelig, hvilket også gælder 1'eren. Og det gør dem begge acceptable. Filmen forsøger ikke rigtigt at tage sig selv seriøs, den vil bare underholde. Og det gør den 1. og 2'eren lidt mindre.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#3 Kalle Ferm 20 år siden

Der er et eller andet udefinerbart ved de film, der gør at jeg bare IKKE gider se dem. De virker på en eller anden måde for overfladiske. Forsåt ikke helt hvad problemet er med det, for jeg kan ellers godt lide overfladiske film andre gange...

Måske uretfærdigt... men efter at have læst denne anmeldelse er jeg blevet bestyrket i min holdning.

Er der nogle her der synes det er rigtig gode film?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 El vez 20 år siden

#1 Man kan jo håbe på han bliver sagsøgt af McDonalds =P
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-Oddj0b 20 år siden

Så ringe er den heller ikke, hvis man forventer lorte action som i en James Bond film bliver man skuffet. Men hvis man derimod vil se tre total hotte piger hoppe rundt på helt urealistiske måder er denne film et MUST.
>>>------------------------>
Napoleon Dynamite
Gravatar

#6 Michael Andersen 20 år siden

#2
Jeg skriver heller ikke at filmen er selvhøjtidelig, men at den er alt for selvbevidst om sin egen usnobbede karakter ("se-på-mig-er-jeg-ikke-bare-overdrevent-sød"-agtig) til at filmen aldrig bliver det som den selv sigter efter.

Jeg har anmeldt filmen ud fra dens egne præmisser, og det er korrekt at "filmen forsøger ikke rigtigt at tage sig selv seriøs, den vil bare underholde." Min pointe er så at det ikke lykkes for filmen leve op til det.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 filmz-lavivareal 20 år siden

en hypede film som skuffer, 1'eren var udmærket, men denne her gjorde at man tænkte man havde spildt både tid og penge efter man havde set den.
Gravatar

#8 Kram 20 år siden

Nu ved jeg godt det overhovedet ikke har noget med diskussion at gøre, men de 3 engle skulle ikke løbe så meget som en halv omgang rundt om min seng :>
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#9 Morbid 20 år siden

hvis man nu alligevel havde bukserne nede for at skide... høhøhø
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#10 skittlez 20 år siden

#6 Jeg kan sagtens følge dig.

Filmen indeholdt bare så mange over-the-top scener, som jeg bare ikke kunne la' vær' med at grine højlydt over. Jeg har det på samme måde med XXX og enkelte scener i T3.

På dette grundlag (så er det næsten ligemeget om det er bevidst el. ubevidst) kan filmen aldrig få bundkarakter herfra.
Empire var heller ikke så glad for den.
http://www.facebook.com/DampMusik

Skriv ny kommentar: