Amatørproduktionen “Codename: Yin/Yang” kan købes fra filmmagernes egen hjemmeside for 99 kroner. Men er man ikke en del af bagmændenes umiddelbare familie eller vennekreds, kan det være svært at finde meget at more sig over i denne billige splatter, som er lige så fattig på ideer og sammenhæng som den er på stilistisk raffinement og imponerende kulisser. AV-præsentationen er ikke særlig god, men ekstramaterialet er faktisk ganske godt. Kun for de yderst nysgerrige.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Mr.E 17 år siden

Ihvertfald ærgeligt at stave titlen på ens egen film forkert. Det er YinG Yang..
Men ok - uden at have set filmen, så godt gået med bare at have lavet den :o)
Gravatar

#2 HonoDelLoce 17 år siden

#1 - man bestemmer vel selv navnene på ens karakterer i ens egen film ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 17 år siden

#1 Begge dele er faktisk tilladt (men wikipedia bruger "Yin/Yang"). Prøv evt. at google stavemåden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 martin_v 17 år siden

Det sgu da utroligt. En flok mennesker har knoklet i halvandet år for at lave en film, og når den så skal kommenteres på et filmforum, bitcher man over stavning??? Traileren ser lidt billig ud, men den er sikkert underholdende nok med et par venner og en masse øl.
Gravatar

#5 dyg 17 år siden

#4 - Rolig mester, der er én person, der har kommenteret det (og to andre, der retter denne person), hvorfor overhovedet kommentere det igen?

Når det er sagt, så kan jeg da sige, at jeg da helt klart skal have set denne film. En dansk amatør Zombiefilm er klart noget jeg gerne vil støtte.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 Smurf 17 år siden

Tror sq jeg går ind og køber den her! Al respekt for en dansk zombiefilm - Det er jo noget man gerne vil støtte... Skal nok bare have noget andet at lave mens jeg ser den
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#7 filmz-herskegut 17 år siden

jeg vil sige at det er en herlig og underholdende film.
Man skal nok ikke tage den alt for seriøst, men det er god underholdning, når man sidder med vennerne og drikke en kasse pils :)
Og jeg taler af erfaring, den står nemlig hjemme på hylden ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 filmz-vassago 17 år siden

Haha, jeg tror også at jeg skal have den set, det lyder til at være en sjov film.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 dyg 17 år siden

Har lige købt den i Dragons Lair, må hellere få den set i aften.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 Mr.E 17 år siden

#4 - Jeg kommenterede stavemåden ja, men skrev også at jeg ikke havde set filmen, hvorfor jeg ikke ville nævne noget om noget dér. Men giver min respekt til at den er lavet. Som jeg vil alle andre amatør spillefilm. For det at lave en spillefilm i sig selv er en bedrift.

Skriv ny kommentar: