Siden starten af 1990’erne har 80’er-ikonet Dolph Lundgren kæmpet sig møjsommeligt tilbage mod Hollywoods rampelys, men “Command Performance” er desværre blot endnu en ligegyldig tilføjelse til mandens CV. Dvd’ens transfer er ringe, lydsporet er middelmådigt, og intet ekstramateriale medfølger. Det er vitterligt kun Dolph Lundgrens absolut største fans, som bør overveje at investere i skiven, og de bør ærlig talt i stedet bare gense de langt overlegne “Universal Soldier” eller “Masters of the Universe”.

Hør Filmz’ interview med Dolph Lundgren fra 2009
.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 frankdrebin 14 år siden

Arh.. Alene Dolph selv burde kunne hive 4 stjerner hjem ;)
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 14 år siden

#1 Du mener vist Van Damme... tilstedeværelsen af Dolph hiver dog automatisk minimum 3 stjerner i land, og kombineret hiver de minimum 5 stjerner i land =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 frankdrebin 14 år siden

#2 Du har ret! ;)
Gravatar

#4 PredatorX 14 år siden

Til The Insider:

"og i virkelighedens verden er han også allerhelvedes sympatisk"

Hvor har får du det fra? Jeg har godt nok kun set nogle enkelte interviews med ham, senest det med ham danskeren der brugte nogle dage sammen med ham, men der syntes jeg han virkede sindsygt arrogant og opblæst.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#5 chandler75 14 år siden

# 4 Han har selv snakket med ham: http://filmz.dk/artikler/interview-dolph-lundgren
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 PredatorX 14 år siden

chandler75 (5) skrev:
# 4 Han har selv snakket med ham: http://filmz.dk/artikler/interview-dolph-lundgren


Ah okay :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 elwood 14 år siden

Han har sågar hans mobil nr. som han blærede sig med til Filmz Julefrokosten 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 frankdrebin 14 år siden

#7 Se det er sådan man skaffer damer!

The Insider: Hey smukke
Pige: *ignorerer ham*
The Insider: Jeg har Dolph Lundgrens Tlf. nummer!"
Pige: skal vi overnatte hos dig?
Gravatar

#9 Michael Andersen 14 år siden

#8 Det havde nok kun virket tilbage i 80'erne ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 filmz-jonasgr 14 år siden

Ja i dag er man kun cool, hvis man har Sidney Lees nummer :P
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: