“Constantine” er en tegneseriefilmatisering med tilstrækkelig effektiv action, uhygge og drama til at udgøre to timers solid underholdning. Keanu Reeves er mere end hæderlig som djævlens fjende numero uno, John Constantine, men filmen går indimellem død. Denne Blu-ray er et must for enhver fan af filmen og/eller genren. Transferet er fremragende, lydsporet er næsten ufejlbarligt, og der medfølger timevis af informativt ekstramateriale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lethal Injection 15 år siden

Undervurderet klassiker imo
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#2 natterjack 15 år siden

Klassiker er måske så meget sagt, men helt sikkert undervurderet. Især Stormare's rolle er eminent.
Gravatar

#3 Spanner 15 år siden

Denne her film har virkelig groet på mig siden jeg i sin tid så den i biografen, og denne udgivelse rykker den bare endnu højere op ad listen over film, som jeg kan finde på at smide i afspilleren igen og igen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 Lethal Injection 15 år siden

Jeg har krydset fingre for en to'er ligesiden jeg så den første gang :P
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#5 Bohemian 15 år siden

Jeg er også med på vognen med en 2'er :) Er selv ganske tilfreds med Constantine. Og Peter Stormares rolle er guld.
Free in serenity.
Gravatar

#6 Bobby Singer 15 år siden

Ganske fed film og jeg er da også frisk på en 2'er... so bring it on!
Idjit
Gravatar

#7 filmz-Bruce 15 år siden

En typisk overspillende Peter Stormare er snarere ufrivilligt komisk end frygtindgydende som selveste Satan.

Helt og aldeles enig. Den slutning var godt nok ringe. Næ må jeg så bede om Viggo Mortensen som Lucifer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: