“CSI” er ikke ligefrem djævelsk original, og de enkelte afsnit får ikke lov til at bo længe i hukommelsens korridorer. Men serien er enormt gennemført, ofte ulidelig spændende, velspillet og meget vanedannende. Serien ser godt ud her på dvd, men de fejlplagede lydspor skuffer meget, og det samme gør manglen på ekstramateriale. Men med sådan en gevaldig portion solid underholdning (hele 23 afsnit og ikke ét eneste kedeligt blandt dem) til en så overkommelig pris, er det umuligt ikke at give boksen en lille anbefaling med på vejen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 nerdalmighty 17 år siden

Jeg har altid været vild med CSI. Dels er det en spændende serie som er rigtig interessant rent opklarings mæssigt, men det er også rart for en gang skyld at kunne se en serie hvor man ikke nødvendigvis behøver at se hver evigt eneste afsnit for at følge med.

Den oprindelse CSI serie er helt klart den fedeste, selv som CSI:Miami lader til at være mest populær rent seer mæssigt i USA.
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
Gravatar

#2 filmz-kain- 17 år siden

Virkelig god anmeldelse, der korrekt påpeger, hvorfor serien aldrig vil kunne opnå fuldstændig topkarakter. Det er, som der bliver pointeret, ærgeligt at afsnittene ikke hænger lidt mere sammen end de gør, da det nogle gange føles som, at man bare ser en masse forskellige film, med de samme karakterer representeret. Der bliver lavet nogle antydninger engang imellem, såsom Warricks gambling-problemer etc., men det er altså ikke nok, hvis man vil opnå gennemførelse af naturlig udvikling hos karakterne.

Gravatar

#3 filmz-Bartman 17 år siden

Nu siger anmeldelsen at det som et minus er at det ik er en sammenhængende sæson.. det syns jeg nu er lækkert.. specleit når man ser alle de serie der er bukket under for det i usa (lige dem jeg ka huske er der Kidnapped, Invasion, Vanished, Surface og Day Break)
Jeg ka godt li den slags serier hvis det er noget jeg downloader så jeg ved hvornår jeg ka se det, men ka godt se det er et problem i USA når man lige ska være der når der er i fjernsynet (oki de har TiVo) Men det jeg godt ka li ved CSI og de andre spin-offs er at du ka ha set et enkelt afsnit ever og alligvel hoppe ind 4 sæsoner fremmer og følge med for de få historier der går igen bliver alligevel godt forklaret hver gang der sker noget nyt!
Gravatar

#4 blahblah 17 år siden

Synes nu også det er fedt nok at serien ikke hænger sammen som fx Lost eller BSG.
Det er en anden type serie. Og det er rart med serier hvor man bare kan fange et afsnit i ny og næ, i stedet for en man SKAL se alle afsnit og i rækkefølge.

Hvilket ikke er dårligt overhovedet, det er bare rart have den andne slags også.

Skriv ny kommentar: