“The Damned United” er en universel fortælling om bedrageri, venskab, retfærdighed og (naturligvis) fodbold. Hvis du hælder til sporten, vil “The Damned United” formentlig stille tørsten efter mere fodbold til og med VM’s snarlige begyndelse. Men selv hvis du ikke er, bør du i det mindste overveje at leje denne hæderlige dvd-udgivelse, som er spækket med ekstramateriale og både gengiver filmens billed- og lydside i høj kvalitet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-jonasgr 13 år siden

Jeg vil gå så langt som til at kalde den en af sidste års bedste film. Det der især imponerer mig, udover det gode skuespil fra især Michael Sheen, er at det ligeså meget er en film om personlig alliance og intriger end det er om fodbold. Derfor kan den også sagtens ses af folk som ikke interesserer sig for fodbold, da den ligeså meget omhandler ting som de fleste kan relatere til.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2 Kruse 13 år siden

Jeg kunne også godt lide denne film, selvom at jeg dog ikke er helt så begejstret som The Insider.

Den får 4/6 fra mig af. En fin film med en fremragende præstation fra Michael Sheen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 BN 13 år siden

Hold da op, jeg kunne slet ikke se, at det var Michael Sheen på de billeder!

Er det bare mig der ikke er vant til hans ansigt endnu? Eller har make-up-folkene ikke ændret det en del til den film?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: