Tim Burtons nyeste film er altså ikke helt på niveau med Burton-klassikere som “Ed Wood” og “Edward Saksehånd”. I sidste ende er “Dark Shadows” en noget overfladisk filmoplevelse, der ikke vil meget mere end at berette en noget aparte fortælling, som indimellem får sit publikum til at trække på smilebåndet. Det er da også ganske sjovt i en periode, men efter lidt tid begynder man at savne mere kød på karaktererne og plottet. Hvis Burton lægger lidt mere vægt på historien i næste ombæring, vil det i hvert fald glæde denne anmelders filmglade hjerte.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 truleigh 11 år siden

en meget smuk og meget romantisk slutning :-)
Gravatar

#12 Justin 11 år siden

Zombi (1) skrev:
Jeg springer den over alligevel, i hvert fald i biffen. Den har fået middelmådige anmeldelser de fleste andre steder og jeg må nok bare konstantere at Burton ikke interessere mig så meget, som han engang gjorde.

Den bliver nok set engang på dvd/blu-ray.


Må jeg forslå af du venter til den kommer på DR
Gravatar

#13 Kviesgaard 11 år siden

Tja jeg var nu godt underholdt af den i går, i den lokale bif, hvor vi kun var 3 (!) tilskuer.

Depp var ganske fornøjelig i rollen som Banrabas Coliins, og Eva Green var da en hed, hamper heks.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#14 Sweetiebellefan 11 år siden

Tim Burton har ikke skuffet mig endnu så ser frem til dette.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15 Richard Burton 11 år siden

Tim Burton kommer heller ikke til at skuffe mig. Jeg springer over!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: