Okay, “Date Movie” er ikke nogen god film. Det er ikke engang en nogenlunde film. Men dvd’en byder på et udmærket transfer, et par overraskende gode lydspor og masser af fint ekstramateriale – alt sammen nok til at gøre dvd’en anbefalelsesværdig til alle dem, der sætter pris på pruttehumor leveret langt under bæltestedet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-gentlemanfinn 17 år siden

Kunne slet ikke se det sjove i den film, og nyder med stor glade film som Van Wilder,American Pie, Scary Movie, Harold & Kumar osv.
Men den film var da bare blottet for grin efter min mening.
Gravatar

#2 lagoni 17 år siden

Om slettede scener: "...have været med til at sørge for, at der ikke gik sølle 70 minutter fra filmens start til rulleteksterne toner frem."

Skriver I ikke den varer 83 minutter? Laaange rulletekster eller..?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 The Insider 17 år siden

Jeps, MEGET lange rulletekster :-) De varer omkring 13 minutter. De kører langsomt, og hvert eneste navn (selv alle ansvarlige for catering) får to linier hver især, og alle navne er adskilt med en god portion mellemrum. De bliver også afbrudt af et par fraklip. Det er meget ligesom gyseren "Darkness Falls", som også havde små 10-minutter-lange rulletekster, for ellers kunne filmen ikke klassificeres som værende en "spillefilm" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4 filmz-incubus 17 år siden

Forfærdelig film! Ikke et gensyn værd, hverken i theatrical eller unrated version. Adder Badder!!! :(
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#5 Bohemian 17 år siden

I spit on Date Movie's grave !
Free in serenity.
Gravatar

#6 armadillo 17 år siden

Lyspunktet er scenerne med Sophie Monk, men selv så højkvalitets T&A kan ikke redde det makværk her. 1 lille stjerne herfra.
Gravatar

#7 filmz-herskegut 17 år siden

Ville ønske jeg kunne give den her film 0 stjerner, jeg husker tydeligt da jeg så den i biografen (havde vundet billetter til den) Jeg er som sådan enig med anmelderen :) selvom den nu ikke kunne få mig til at trække på smilebåndet.. nej du, 1 stjerne herfra, og så er jeg tilmed god af mig.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#8 lagoni 17 år siden

#3 - virkelig? Det lyder godt nok spøjst...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 cyberzed 17 år siden

Jeg må nok give #6 ret i at det er scenerne med Sophie Monk der trækker den her film op, damn hvor er den dårlig.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#10 filmz-incubus 17 år siden

Ja, den giver kraftedme "dårlig" at dårligt ry!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: