“Dear Wendy” er måske Vinterbergs stærkeste film til dato – den er på én gang underholdende og medrivende tragisk, med et persongalleri, der går rent ind og med en historie der både er spændende og bevægende, og samtidig en kærkommen reminder om skydevåbenproblematikken.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

He he Ordkløver ! Men det ændre ikke på at jeg er enig med Corgan, både at det er en en rigtig god anmeldelse, men også at du afsløre lidt for meget.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 chandler75 19 år siden

Der er vel ingen der regner med at filmen er en komedie ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Man kunne jo være lidt diplomatisk og kalde den et drama :o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 filmz-vassago 19 år siden

Ville den så ende dramatisk?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

... he he som I dog kan udtrykke jer :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 filmz-Kaffekongen 19 år siden

2 & 3 #

Hvordan kommer man til test-screening på film?
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#17 JannikAnd 19 år siden

#16

For det første er jeg VIP-medlem i Biozonen. Det er gratis at blive oprettet, og det kræver blot, at du går i biffen 12 gange om året, hvis du vil opnå VIP-status. Hertil hører tilbud om forpremiere og testvisninger på (danske) film.

For det andet studerer jeg film v. Avedøre Gymnasium i danmarks eneste film-klasse på A-niveau. Denne klasse sponsoreres af Zentropa, der holder til blot 500 meter fra AG. De tilbyder os ligeledes mange test-screeninger. I løbet af det nye år har vi set Per Flys "Drabet" samt Niels Arden Oplevs "Martin Luther & Mig", der først får premiere til december.

Derfor.
Gravatar

#18 filmz-Asta 19 år siden

#17 Jeg fik nu tilbudet selvom jeg ikke var VIP-medlem, men den slags undtagelser er der vist ikke så mange af *GS*.
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#19 lagoni 19 år siden

Af en eller anden grund tror Biozonen også jeg er VIP-medlem. Fik ikke lige det tilbud, men får nogle gange tilbud jeg ikke burde få. Men jeg klager skam ikke :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#20 filmz-Asta 19 år siden

#19 Sådan var det nu ikke. I den mail jeg modtog stod der, at ikke-VIP medlemmer normalt ikke fik sådan et tilbud, men at de så ville gøre en undtagels :)
Men det er da lækkert nok at du får "forkerte" tilbud ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"

Skriv ny kommentar: