“Den skaldede frisør” er en rigtig skuespillerfilm. Det er en film, der snildt kunne have druknet i klicheerne i Anders Thomas Jensens manuskript, der ikke byder på de store overraskelser – hverken i plottet eller i den hverdagshumoristiske dialog, Jensen er kendt for. Men Bier har altså skabt en stille og lunefuld film, der viser, hvor virkelig og oprigtig romantik kan være, når den bliver vækket til live af de helt rigtige folk foran og bag kameraet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Mantic 11 år siden

Selveste agent 007 i en dansk film! Who would've thunk it?
Gravatar

#2 Nicki52 11 år siden

"Du er smuk" - Philip aka Pierce Brosnan

Skal se denne film i morgen og glæder mig. Pierce Brosnan der taler dansk kommer i den danske filmhistorie.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 filmzkim 11 år siden

Vil lige påpege at filmens udenlandske navn er "LOVE IS ALL YOU NEED" og ikke "All You Need Is Love"
Gravatar

#4 The Insider 11 år siden

#2, det har han jo faktisk gjort før på film :-)

#3, tak, hermed rettet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2936635161] 11 år siden

The Insider (4) skrev:
#2, det har han jo faktisk gjort før på film :-)

Jep, en af Bond-filmene, hvor han starter sammen med en eller anden dansk model, jeg kan bare ikke lige huske hvilken. :)
Gravatar

#6 The Insider 11 år siden

#5, exactly - "Tomorrow Never Dies". Seriens værste kapitel i min optik :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7 Kochie 11 år siden

The Insider (6) skrev:
#5, exactly - "Tomorrow Never Dies". Seriens værste kapitel i min optik :-)

Til gengæld kan jeg ikke bevæge mig ind i en Apple-forretning uden placere et af deres minitastaturer på armen og så ellers taste afsted som en mediemogul. Men ja, den film var godt nok ringe.
Gravatar

#8 elwood 11 år siden

#6 i det mindste var sangen bedre end den skrækkelige Madonna fra Die anotehr day.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2936635161] 11 år siden

The Insider (6) skrev:
#5, exactly - "Tomorrow Never Dies". Seriens værste kapitel i min optik :-)


Værre end "James Bond in spaaaaaaace" og "Agent 007 på alderdomshjemmet" aka "A View to a Kill"? :p
Gravatar

#10 Ericmase 11 år siden

Herlig film da jeg så den til det der 'filmsludder'-halløj! 5/6 stjerner herfra!

Et af scenerne refererede til selveste James Bond da hans arbejde ville give ham en gave der viste sig at være et luftskærms spring og det er Bond jo vant til (ikke sandt)? ;)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: