Der er ikke meget at komme efter i “Den store dag”, men omvendt skuffes man heller ikke, da den romantiske komedie efterleves efter alle kunstens regler. Indrømmet, filmen hæver sig hen mod slutningen, og man skal være mere end almindeligt kynisk for ikke at få et lille smil på læben, når rulleteksterne toner frem. Det er dog, når alt kommer til alt, hovedsagelig tomme kalorier “Den store dag” har at byde på. Men er man til bryllupsfantasier svøbt i lyserødt tyl, og har man brug for at tro på, at kærligheden overvinder alt, så kan man sagtens (hive fat i kæresten og) indløse billet til dette glaserede honninghjerte af en film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Outbound Sith 19 år siden

Louise Mieritz er jo dejlig at se på, men er jeg den eneste, der synes, at hun er retoucheret lige en tand for kraftigt på den plakat???
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#2 filmz-rupert giles 19 år siden

Hæh... Sith, jeg tænkte nok, at det var dig, der havde kommenteret den her film.

Men jo, hun er en snuskebasse, der ikke havde behøvet al den retouchering. Dog giver hendes søde smil mig stadigvæk lyst til at se filmen... yikes.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#3 elwood 19 år siden

ja hun er satme Bright! ehmm billedemæssigt altså, det lagde jeg også mærke til ved plakaten.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 davenport 19 år siden

Louise Mieritz er nok noget af det grimmeste jeg kan komme i tanke om. Føj en vasker.. Jeg kommer aldrig til at se denne her, fordi hun er så grim. Sådan har jeg det også med Geena Davis.. Jeg kan ikke se på dem, uden at blive enormt frastødt. Sært egentligt, at man kan have det sådan..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 chandler75 19 år siden

Hun er da nuttet!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

*pop*
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: