3D kan, når det virker bedst, give oplevelser og dybde, som 2D ikke kan matche. Men når teknologien nærmer sig sit fjerde D, så bliver den forstyrrende med sin tivoliinsisterende måde at smide ting i hovedet på den, der bærer brillerne. Jeg går ikke i biografen for at være katten. Jeg går i biografen for at opleve katten, men ikke for at dele oplevelse med den. “Det magiske hus” hører til i Fårup Sommerland.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 De4_Kia 9 år siden

Jeg har allerede set denne film for længe side i 3D og med det originale sprog.
Jeg er på ingen måder enig i denne anmeldelse.
Det var en rigtig god og sød film, hvor de endda havde formået at fange kattens natur.
Selvfølgelig er historien forudsigelig, men du Morten glemmer en vigtig ting:

Se filmen med børns øjne, du er ALT for voksen, du har glemt hvordan det var at være barn.
Jeg mener personligt, at en person der ikke kan se en film med børn øjne, ikke skal have lov til at anmelde en film som denne. Ser man filmen med børnene øjne, så forstår man den også langt bedre, og man behøver nødvendigvis ikke en forklaring på en hvilkens som helst lille detalje, som du så åbenlyst har brug for at få.

Filmen er sjovest for børn, og dem som stadigvæk har bevaret sin barnlige sjæl.
Her i huset elskede jeg den, og børnene var endnu mere vilde med den.
Jeg sætter mig glædeligt ned og ser den igen, og for fremtiden Filmz.

Få børn til at anmelde børnefilm, for jeres egne anmeldere kan ikke finde ud af det.
De er kun egne til voksenfilm.

5/6 stjerner herfra
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#1 Beklager det sene svar. Til gengæld blev det langt: http://www.ekkofilm.dk/artikler/anmelderen-der-gle...

Skriv ny kommentar: