Det handler om nød, nødder og forsyninger. Der er langt fra Chip og Chaps Nøddepatrulje, der for cirka 25 år siden hjalp, når mange bliver bange for tyvene i byen. Vilfred er nemlig selv en tyv, men det er ikke problemet. Så længe han forvandler sig til en Robin Hood, der tager fra de rige og giver til de fattige dyr i skoven. Alle har ret til mad. Også dyr – og grækere. Husk det, Villy vaskebjørn.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Michael2t 8 år siden

Plakaten minder mig meget om "Over the Hedge".
Gravatar

#2 akerman 8 år siden

Altid den samme sang i disse film. Giv mig dog en film hvor helten lærer at det kan betale sig at arbejde hårdt, betale sin gæld tilbage, og lad være med at alle andre kommer og redder ens røv.
Gravatar

#3 Giraffen 8 år siden

akerman (2) skrev:
Altid den samme sang i disse film. Giv mig dog en film hvor helten lærer at det kan betale sig at arbejde hårdt, betale sin gæld tilbage, og lad være med at alle andre kommer og redder ens røv.


Så er Liberal Alliance lige partiet for dig. Det er "survival of the fittest" princippet for alle pengene. Så kan resten af samfundet rende og hoppe. Dem på toppen har det fedt og dem på bunden, som allerede knokler røven ud af bukserne og slider sig selv op, skal behandles som en flok snyltere der udelukkende er interesseret i at snyde systemet. Der er ikke plads til nuancer hos LA, du er enten i toppen af fødekæden eller også er du et nul. Problemet er bare at der er en række en mennesker som har mentale eller fysiske lidelser, der gør det svært for dem bare at arbejde igennem. Disse mennesker bliver behandlet med så meget mistro af LA at det halve kunne være nok.

Gravatar

#4 akerman 8 år siden

#3

Det lyder som om LA har myrdet din far og givet din mor cancer. Jeg føler med dig.
Gravatar

#5 Giraffen 8 år siden

akerman (4) skrev:
#3

Det lyder som om LA har myrdet din far og givet din mor cancer. Jeg føler med dig.


Ja, det er en hård og uretfærdig verden. /sarcasm off

Nu har jeg ikke set filmen, så jeg ved ikke om ikke om budskabet faktisk er at det ikke kan betale sig at arbejde hårdt, men det tvivler jeg virkelig på at det er. ;)

Mon ikke budskabet nærmere at man skal hjælpe sin omkreds og behandle andre ordentligt.

Skriv ny kommentar: