Resultatet er en rodet film, som, på trods af sjove tiltag og fine idéer, famler lidt – Mathilde, shhhh! – med formen. Humoren er lagt meget an på Jonas Schmidt og Jens Andersen som to klumpede håndlangere, men deres dumheder er heller ikke voldsomt origin… – Mathilde, hold lige kæft et øjeblik! – Og så har jeg endda ikke engang nævnt et af de mere skamløse reklametiltag, jeg har set på det seneste. Gustavs travle alenemor bestiller lige ‘Stofanet med video-on-demand’ af den søde Stofa-mand med Stofa på trøjen. Resten af filmen er ikke nær så smooth som reklamefyren, der fandt på det der. Filmen fungerer simpelthen ikke hele vejen – Mathilde, nu stopper du! Jo, det bliver sådan, fordi jeg siger det. Og lad så være med at afbryde, når de voksne ser børnefilm!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ThomasArnt 10 år siden

Det er muligt du har ret i at filmen er som du beskriver den, men jeg kommer til at tænke på Nostalgia Critic når jeg læser den anmeldelse. Det virke en smule forceret eller er det fordi jeg har et billedet af Doug Walker i hovedet, når jeg læser det.
Gravatar

#2 elwood 10 år siden

Hehe jeg kan nu godt li Nostalgic Critic, har da grint en del af ham selv om det ja er meget bestemt fra starten af, men som regel er der en mening med de små indfald han finder på. Og jeg er aldrig i tvivl om "joken" om jeg så griner eller ej variere lidt.

Anmeldelsen her, er det meningen at det skal virke som om hende her Mathilde hele tiden forstyrre anmelderen i sin anmeldelse, fordi hun skal brokke sig, synes ikke det fremgår så tydeligt, og i tilfælde som et review, må det efter min mening ikke være den del som man sidder og "kæmper" med og finde ud af.

Jeg har intet imod humoristisk anmeldelser, men hvis det gøres, så skal det gøres ordentlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 paideia 10 år siden

Virkelig god anmeldelse, Anders. Jeg elsker sarkasme og tør humor.
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#4 wimmie 10 år siden

Hehe, fin anmeldelse - jeg føler med jer når I får sådanne film at anmelde ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 elwood 10 år siden

Btw. er det meningen Zuperklam skal staves med Z :)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#5 Zelvfølgelig - du skal jo få fornemmelsen af ungernes sprog ;)
Gravatar

#7 elwood 10 år siden

Ahh ok det bare Bred Ymer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 wimmie 10 år siden

elwood (7) skrev:
Ahh ok det bare Bred Ymer.


Du er jo håbløst umoderne.... :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 elwood 10 år siden

Knæhøj karse ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: