Den anden sæson af tv-serien om den spøgefulde, sarkastiske seriemorder Dexter Morgan er mindst lige så underholdende som den første. Årgangens 12 episoder ser glimrende ud på dvd og lyder fantastisk, og på trods af manglen på mindeværdigt ekstramateriale er denne udgivelse et must for alle, som sætter pris på velskrevet drama om tredimensionelle, tvetydige karakterer, nervepirrende detektivhistorier af bedste skuffe og (ikke mindst) kulsort humor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 14 år siden

Hva satan laver du her, jeg troede da du sad og så Sang på bakken med Johnny Reimer, eller det måske ikke idag ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 The Insider 14 år siden

Ikke i dag! Men vi tager snart på turné i

Ganløse, Vanløse, Boulum og skovlund
Håstrup, Tåstrup og Tårs
Svinninge, Svaninge, Virum og Farum,
Nykøbing Falster og Mors
Stauslunde, Kauslunde, Tingsted, Ringsted, Føvling, Løvling, Them
Harløse, Varløse, Maling, Faling, Gjerlev, Herlev, Lem
Foruden Hyllinge, Jyllinge, Drastrup og Brastrup,
Ringsted, Vringsted og Als
Benløse, stenløse, Pryrup og Nyrup og Hastrup og
Kastrup og Skals
Grevlinge, Skevlinge, Dejbjerg, Snejbjerg, Listed, Thisted, Ræer
Skærløse, Værløse, Spøring og Tørring
og mange, mange fler!
War. War never changes.
Gravatar

#13 Michael Andersen 14 år siden

#12 Derefter tager I på [url=
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 elwood 14 år siden

It's alive!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 The Insider 14 år siden

#13, haha, sateme catchy!
War. War never changes.
Gravatar

#16 HonoDelLoce 14 år siden

Dexter er den bedste serie, der stadig kører, i mine øjne .. Det er en af de få serier, der bliver bedre for hver sæson (eller - sådan har det i hvert fald været til og med sæson 3 :) )

Har selv endelig lige fået hevet sæson 2 her hjem, og glæder mig til at gå i gang med den igen, når jeg er færdig med at få set hele X-files igennem her om en uges tid eller to..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#17 rasmusv 14 år siden

For en sjælden gangs skyld har Insider ret i hvad han skriver. Hvis man vil følge med i et tv show og kun har tid til et, så er Dexter der hvor man bør være.

Man kan skrive meget godt om serien, man kan også bare referere Michael C. Hall; Masuka Masuka.. Masuka....... ^_^

Skriv ny kommentar: