Den anden sæson af tv-serien om den spøgefulde, sarkastiske seriemorder Dexter Morgan er mindst lige så underholdende som den første. Årgangens 12 episoder ser glimrende ud på dvd og lyder fantastisk, og på trods af manglen på mindeværdigt ekstramateriale er denne udgivelse et must for alle, som sætter pris på velskrevet drama om tredimensionelle, tvetydige karakterer, nervepirrende detektivhistorier af bedste skuffe og (ikke mindst) kulsort humor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Fable 14 år siden

Også en af de serier der virkelig har formået at opsluge mig, glæder mig til sæson 4 til hvad, Januar (i USA)?
Gravatar

#2 Mhmaha 14 år siden

Genial serie(morder)! XD
Gravatar

#3 aero 14 år siden

#1 Ifølge IMDB starter sæson 4 allerede d. 27 sept i USA :)
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#4 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg er helt enig i anmeldelsen. Dexter er en fremragende serie og sæson to er den bedste indtil videre, primært fordi Dexter er i defensiven det meste af tiden. Samtidig er det virkelig interessant at se hans udvikling igennem de to første sæsoner, fra et ufølsomt monster til et menneske, der langsomt begynder at opdage følelser.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Kruse 14 år siden

Jeg er også helt vild med denne serie! Sæson 1 var fantastisk, og ufatteligt gennemført fra start til slut. Jeg var fuldstændigt slugt. Sæson 2 er også glimrende, og jeg er meget enig i anmeldelsen.

Jeg glæder mig til at få set sæson 3 når den engang udkommer på DVD.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 elwood 14 år siden

Sæson 1 er klart min farvorit

Skurken var virkelig velspillet, og hele hans hån mod Dexters Søster fordi hun ikke har indset hvem han er får det stadigvæk til og løbe koldt ned af ryggen på mig

Skurkinden er det vidst her i sæson 2, var jeg bare ikke så intresseret i, hun sagde mig ik rigtigt noget, hun var bare irreterne og høre på, "jeg får altid min vilje" Eneste lidt intressante var måden som hun i starten hjalp Dexter på med hans trang til og dræbe, uden at hun rigtig vidste at det var det, som det drejede sig om.


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 filmz-Bruce 14 år siden

Hmmm!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 zamm- 14 år siden

Lyder som en serie jeg må have nallerne i! :D
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#9 rockysds 14 år siden

God anmeldelse, og jeg er også ganske glad for de første to sæsoner. Men ikke et ord om Julie Benz, tv's skønneste dame, Johan? Skandale! ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10 The Insider 14 år siden

Som vi fik fastslået forleden, Steen, så er jeg jo ved at blive gammel og senil! Men min undskyldning er naturligvis, at jeg stadigvæk er i trance! :-) Og så fik hun jo en del gode ord med på vejen i den første anmeldelse. Men som vi fik fastslået forleden, Steen, så er jeg jo ved at blive gammel og senil!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: