Nej, den tredje sæson af tv-succesen “Dexter” er desværre ikke på niveau med de forrige. Den bruger for lang tid på at komme op i omdrejninger, men mod slutningen begynder de nervepirrende episoder og fantastiske twists at hobe sig op, og som sædvanligt er ensemblet eminent. Årgangens 12 kapitler ser knaldgodt ud på dvd, og de lyder lige så godt. Ekstramaterialet skuffer gevaldigt, men fans bør naturligvis føje den 3. sæson til samlingen, mens uindviede seere må se at få taget hul på serien snarest.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg er helt enig i at tredje sæson er den svageste, men også at det stadig er god underholdning og Smits er jo altid herlig.

Jeg synes dog at serien finder sine ben igen i sæson 4, der er bedre end denne. Det bliver interessant se hvordan det udvikler sig fremover. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#2 filmz-ab 13 år siden

Mon ikke vi snart får en spillefilm at se. Jeg mangler selv den sidste sæson, men ellers synes jeg serien er fantastisk.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#3 Lawman. 13 år siden

Udmærket anmeldelse, og helt enig i karakteren. Bestemt den svageste sæson indtil videre, men som #1 skriver, finder holdet bag serien melodien igen i sæson 4:)
Gravatar

#4 misuma 13 år siden

Jeg blev skeptisk i starten af sæson tre, men serien vandt mig over ved dens slutning. Syn's faktisk den holder sig oppe sammen med sæson et og to.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#5 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan altså heller ikke se de store svagheder ved sæson 3..

Men omvendt har jeg så også ret svært ved at finde nogle svagheder i nogle af de 4 sæsoner :)

Det skulle lige være knapt-så-godt skuespil fra Debra og Doakes i 1. sæson - noget, som heldigvis synes at være en saga blot allerede i sæson 2 :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 zamm- 13 år siden

Helt enig i anmeldelsen, men det er stadigvæk god underholdning. Håber den 4. sæson får bedre ben at stå på :)
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 13 år siden

Tja, jeg synes så at sæson 2 er den svageste. Den udforskede nogle sider af Dexter, som virkede en anelse upassende i mine øjne.... stadig er alle 4 fantastiske! Sæson 2 er dog muligvis den eneste, der kunne snige sig ned på 5/6 i mine øjne, resten står til topkarakter hos mig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 HonoDelLoce 13 år siden

Lord Beef Jerky (7) skrev:
Tja, jeg synes så at sæson 2 er den svageste. Den udforskede nogle sider af Dexter, som virkede en anelse upassende i mine øjne.... stadig er alle 4 fantastiske! Sæson 2 er dog muligvis den eneste, der kunne snige sig ned på 5/6 i mine øjne, resten står til topkarakter hos mig.


I agree.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: