I hovedrollerne har Grant den sædvanlige sarkastiske lune og komiske timing, der gør, at han selv i dårlige film aldrig selv er decideret dårlig. Sværere er det for Sarah Jessica Parker, der overspiller grimt gennem flere scener og virker besynderligt udtryksløs i andre. Man er fristet til at tro, at mængden af plastikkirurgi og Botox har dræbt hendes ansigtsudtryk. Hendes fremtoning er i hvert fald tiltagende underlig og maskeagtig. I det mindste ligner Grant en på sin egen alder.

Plottet følger sin forudsigelige gang, hvor alle elementer falder lidt for pænt på plads. Hvis en skuespiller har vist evner med en riffel, skal det naturligvis bruges senere; hvis en er dygtig til at kaste med en hestesko, bliver det afgørende osv. Morderen finder naturligvis ud af, hvor parret gemmer sig, således at vi kan have et endeligt opgør, men inden da han man for længst mistet enhver form for interesse i parret og kan besvare filmens spørgsmål: “Did You Hear About the Morgans?” med et resignerende: ”Ja, det har jeg, men jeg ville ønske, jeg havde været fri.”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 loki 14 år siden

lol... god anmeldelse og takker (holder mig langt væk).
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Billede 1
Hugh Grant forsøger forgæves og imponer SJP med hans håndpruttene udgave af Stand by me men forgæves.


Billede 2
Say you won't by any chance turn Green sometimes would ya?

Don't mind him he is just a bit weird, keeps talking about some green guy in blue pants

Look dammit woman! I'm telling you he was right there in front of me!


Billede 3
Hugh Grant, and some random guy... Hugh is to the Left
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

God anmeldelse. Sarah Jessica Parker skulle have brugt plastikkirugien til at blive pæn. Hun er grim som bare fanden. Eller skal hun skifte hårfarve til sort, det klæder hende bedre.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 BN 14 år siden

Nicki52 (3) skrev:
Sarah Jessica Parker skulle have brugt plastikkirugien til at blive pæn.


Det var nok også det hun forsøgte at bruge den til, og måske lykkedes det rent faktisk. Hun har sikkert bare været lammet i ansigt af chok, lige siden hun så regningen for de plastikkirurgiske indgreb.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 14 år siden

"I hovedrollerne har Grant den sædvanlige sarkastiske lune og komiske timing, der gør, at han selv i dårlige film aldrig selv er decideret dårlig."

Jeg hader Grant som bare fanden, og jeg kan slet ikke opspore hans brug af sarkasme i hans skuespil (måske er det derfor jeg hader ham?) Jeg anser ham mere som en selvfed arrogant stodder uden komisk timing og talent. Anyway, jeg bliver uden tvivl væk fra denne film, det gør jeg mht. langt de fleste Hugh Grant film (og Julia Roberts film for den sags skyld) by default... der skal sateme nogle interessante udtalelser til for at få mig til at give Grants film en chance.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 ollethem 14 år siden


#5 Hvorfor hader du Julia Roberts? Og kan ikke se hvad du mener med ikke at have nogen form for komisk timing OVERHOVEDET angående Hugh Grant, men det er jo sikkert fordi du er så kulturelt anlagt og så sofistikerende at en let komedie ikke kan være god. Du skal have noget dybere på grund af dit PH.D og intellekt!
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich.
Gravatar

#7 BN 14 år siden

#5 og #6:

Jeg imødeser spændt det næste indlæg. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 filmzkim 14 år siden

#5
Snak dog pænt...
Gravatar

#9 Nicki52 14 år siden

#8
Han kunne sige det der var værre ;)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 wimmie 14 år siden

Sådan ca. den karakter jeg forventede ud fra traileren - jeg grinede ikke én eneste gang...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: