Ligesom de fleste af Joss Whedons film og tv-serier er “Dollhouse” fyldt med gode ideer, som er blevet virkeliggjort af talentfulde forfattere, filmmagere og skuespillere. Det er trist, at serien for nylig blev aflivet efter blot to sæsoner, men hvis man holder af science fiction, der både stimulerer nerverne og intellektet, bør man omgående opsøge føljetonens første årgang. Dvd’ens AV-præsentationen er intet særligt, men det er det blændende ekstramateriale til gengæld. Personligt glæder jeg mig allerede til, at seriens 2. sæson udkommer herhjemme.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Erroneus 12 år siden

Interessant, er der så nogle der ved om serien afsluttes ordenligt i sæson 2 eller om de lavede den sædvanlige med ikke at få lukket historien ordenligt af.
Gravatar

#2 MouseMickey 12 år siden

#2 Den er afsluttet men imo føltes slutningen en smule forhastet. Men den er er helt klart et kig værd.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#3 Kruse 12 år siden

Jeg har indtil videre kun fået set første sæson og jeg er generelt enig med anmeldelsen. Jeg vil måske lige give en enkelt karakter mindre, men jeg var godt underholdt hele vejen igennem :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 stefanjin 12 år siden

En virkelig anbefalelsesværdig serie!
Gravatar

#5 MichChrisIp 12 år siden

Var ganske imponeret over 1. Sæson! Ender nok på et 4,5!
Napper nok 2. Sæson inden længe! :)
Gravatar

#6 Spanner 12 år siden

I min bog en højst middelmådig serie. Nogle enkelte rigtig gode episoder trækker op overall, men som helhed er den hæmmet (som så mange andre serier) af et grundkoncept, som ikke har nok i sig til at drive en hel sæson - endsige to.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg holder mig på 3/6... første halvdel er til 2/6, anden halvdel er til 4/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 dslacker 12 år siden

Fremragende serie der svinger betydeligt mindre i kvalitet end eksempelvis Buffy. Potentialet for en glimrende postapokalyptisk action serie lå lige for næsen af dem og så blev den lukket... øv - suk.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440

Skriv ny kommentar: