Scott præsterede bedre action med “Man on Fire” og en klart mere forrygende historie med den lækre “True Romance” – begge dele forsøger han at efterligne i “Domino” unde held. Men er man til meskalininducerede køreture der ender i seksdobbelte kolbøtter for køretøjet (og en besætning der slipper uskadt), eller sindssyge latinogangstere der smider deres våben for en lap dance, så er man kommet til det helt rigtige sted.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Yossarian 18 år siden

øv..
havde ellers regnet med at den kunne få mere end 2/6..
skal nu se den alligevel..
Gravatar

#2 filmz-Bruce 18 år siden

Ja sikken en stinker!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 zamm- 18 år siden

det med kameraføringen og effekterne undrer mig ikke, det blev jeg efterhånden træt af i Man On Fire med de forstyrende effekter, så man får en gevaldig hovedpine. Som sagt, det undrer mig ikke!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#4 Corgan 18 år siden


God og velskrevet anmeldelse.

Desuden så er jeg enig i alle punkter pånær et enkelt: at give den 2/6 er for høj en rating. Jeg ville give den 1/6. (Det ene point er udelukkende fordi der er hud i filmen) ;-)
Gravatar

#5 fjols 18 år siden

Jeg skal ind og se den d. 25. Og med de tidligere anmeldelser af samme person, kan jeg tydeligt se vi ikke deler samme filmsmag, så jeg håber på at blive positivt overrasket.
Gravatar

#6 filmz-vassago 18 år siden

Nu har jeg ikke set filmen endnu, men for fanden den trailer minder meget om Scotts BMW-film, "Beat the Devil"... meget mere end den minder om "Man on Fire".

Så iøvrigt på BMWs hjemmeside, at der er nogle comics på vej (hvis de da ikke er udkommet) med "The Hire", lavet i samarbejde med Dark Horse Comic, lidt i samme stil med filmene, en ny 'mand' bag hver historie.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-tom welling 18 år siden

1:
Hvorfor siger du dog øv med at du havde regnet med den havde fået mere end 2/6. Det kan da ikke være mere ligegyldigt hvad et individ på en filmsite siger om en film. Måske synes du den er meget fed.
Gravatar

#8 akerman 18 år siden

kan bare ikke forstå kelly kan lave sådan noget, hvis den virkelig er så dårlig som folk siger.

håber stadig den overrasker mig positivt.
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 18 år siden

Jeg syntes godt nok også, at det var en tam omgang, og så kunne jeg ikke fordrage Keira K. i den rolle. Det virkede alt for påtaget. Ja, og så var den scene med Tom Waits da også helt ude i hampen. Hva' f..... skulle den til for?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 filmz-gimleno1 18 år siden

"Beat The Devil" var nu meget cool, fik grineren på over James Brown og Marilyn Manson's optræden til sidst :-) Kunne jo helt godt den kamera føring der var i den og Man on Fire, så må jo hellere få set den her..
..my hovercraft is full of eels..

Skriv ny kommentar: