“Drag Me to Hell” er klassisk Sam Raimi-horror, og filmen kan snildt måle sig med de bedste af instruktørens tidligere bloddryppende mesterværker. Fantasifuldheden og humoren er allestedsnærværende i det, der indtil videre må betegnes som årets mest vellykkede, groteske og underholdende gyserfilm. Et must for alle, der elskede Raimi, før han spandt sig selv ind i Spider-Mans net.

Læs mere om Sam Raimis film i artiklen Sam Raimi – Fra filmnørd til superhelt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 MOVIE1000 14 år siden

fed anmeldelse den skal klart ses men tror ikke den kan slå Evil dead 2
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 ImpulzE 14 år siden

Ja det er en god anmeldelse, helt sikkert filmen skal ses i weekenden her, hvor nu man skal se AC/DC live i morgen ;)
"You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize"
Gravatar

#3 Ericmase 14 år siden

Cool anmeldelse! Glæder mig vanvittigt til ta se den!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 Andreas Ebbesen Jensen 14 år siden

Takker. Og nej, den kan ikke helt måle sig med Evil Dead, men den er jo også i en klasse for sig :)
'I don't want to achieve immortality through my work. I want to achieve it through not dying' - Woody Allen
Gravatar

#5 BN 14 år siden

Mens elwood er ude ....

Billede 1: Det første billede af Lara Croft i den nye udgave af 'Tomb Raider'.

Billede 2: Hobbit-kvinden Frida i en scene fra 'Lord of the Coins'.

Billede 3: "Lig så stille, kælling! Ellers får vi aldrig fjernet den tand!"
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#6 The Watcher 14 år siden

Fantastisk film top karakter herfra det er en af de bedste Horror film i lang tid og i 2009 period! Den leverer hvor alt andet fejler, den efterlader en med krampe af grin og chockeffekter. Der er en masse godt i vente for ægte Evil Dead fans. Jeg vil nu mene at som nyerer input så er den tæt på at kunne måle sig med Evil dead filmene, men også kun lige næsten
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#7 tranberg 14 år siden

WOW!

Jamen med den anbefaling skal den da helt klart ses, selvom jeg må indrømme jeg intet forhold har til Raimis tidligere horrorværker.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#8 cansi 14 år siden

Her er en interressant teori om filmen. Den indeholder selvfølgelig store spoiler så ikke læs hvis ikke du har set filmen.
Anbefales klart til dem som har set filmen :D

http://www.slashfilm.com/2009/06/11/is-drag-me-to-...

Gravatar

#9 Thomsen 14 år siden

God anmeldelse! :-) Jeg skal SÅ meget se denne her.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 Highland Park 14 år siden

Den er godt nok ikke ude i mange kopier - her i København kan den kun ses i CinemaxX Fisketorvet eller Palads - ikke engang Empire Bio har den på plakaten. Træls.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: