“Drag Me to Hell” byder på et herligt nostalgi-trip tilbage til Sam Raimis rødder, og folk, der ikke kender til instruktørens univers, men blot kan lide et godt grin eller gys, går absolut heller ikke forgæves. Når det flotte transfer og den lækre lydside smides oven i hatten, sidder vi med en åbenlys kandidat til filmelskerens ønskeseddel – jaja, det er kun november, men før du ved af det, skal der åbnes pakker. Og hvis din religion ikke byder dig at holde jul, så må du jo selv en tur til filmpusheren. “Drag Me to Hell” fortjener bestemt en plads i samlingen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 colocho 14 år siden

Helt klart en af årets sjoveste oplevelser på lærredet, 5/6 herfra :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#2 misuma 14 år siden

Jeg blev personligt en smule skuffet, mest fordi jeg havde håbet på old school effekter og ikke den til tider tvilsomme CGI.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 amadoR 14 år siden

Jeg har aldrig været mere skuffet over en gyser.

Den dyrkede de typiske "CHOK", "AD!" og "HERE'S A TWIST" effekter til uendelighed. Tilogmed var der kun en kedelig "MTV-tilgang" med hensyn til sceneopsætning og kamera-føring, der gjorde den uudholdelig for mig efter 20 minutter. Hun sidder på bagsædet! Kæresten der bare er total imod Clairvoyanter. Vidste vi ikke allerede godt at den middag med forældrene ville gå af helvede til (lol ordspil)?. Suk.

Igen må jeg se mig uenig i anmeldelsen.

1/6 - Drag me to hell
Gravatar

#4 loki 14 år siden

3# Yeps, er helt enig. Så 15-20 min. og det var så det. Aner ikke hvorfor den er blevet hypet så meget, for den er da så fandes uopfindsom og særdeles ligegyldig, at det er til at græde snot over. Hvis den så bare var sjov, men den tager jo sig selv helt alvorligt. Meh.
www.peakoil.dk
Gravatar

#5 Frederik 14 år siden

Enig. Udover demonuddriveren var persongalleriet yderst kedeligt. Jeg var fuldstændig ligeglad med hvad der skete med hovedpersonerne og Christine's scener på hendes arbejde var også uinterresante. At de har valgt at
vise slutningen på plakaten forstår jeg heller ikke. Man så det jo komme langt væk fra
Gravatar

#6 colocho 14 år siden

Lyder som om at denne grundige "anmeldelse" mere er noget for jer så: http://horrorsiden.dk/?p=1280 ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#7 natterjack 14 år siden

#4 Den tager sig selv alvorligt?! Hvilken film er det lige, du har set?
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

hvor mange af dem som synes at Drag me to hell er en fiasko, har set Evil dead trilogien der syntes at den var go?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 natterjack 14 år siden

#8 Godt spørgsmål, medmindre man har det sådan, er jeg lidt ligeglad med, hvad man synes om Drag Me to Hell.
Gravatar

#10 Thomsen 14 år siden

#4 - Nikolaj Højbjerg, is that you?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: