Med film som “Dødens gab”, “Nærkontakt af tredje grad”, “Jagten på den forsvundne skat” og “Schindlers liste” på samvittigheden er Steven Spielberg afgjort en af filmhistoriens allerstørste koryfæer. Men hvis jeg skulle udvælge én favorit blandt titlerne på Hollywoods mest glitrende CV, ville jeg vælge “E.T. The Extra-Terrestrial”. Dette er en hjertevarm genistreg, som fortjener at blive sat i bås med samtlige positive superlativer, og som formentlig stadig vil bjergtage børn og voksne om adskillige årtier. Det meste af ekstramaterialet på denne Blu-ray fulgte også med på dvd-udgivelsen, men både det gamle og nyproducerede bonusmateriale er fremragende, og billed- og lydkvaliteten er direkte overvældende. Årets udgivelse? Formentlig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 PredatorX 11 år siden

BN (10) skrev:
fra anmeldelsen:

I plead guilty.


Du er skyldig i mange ting ;)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12 BN 11 år siden

PredatorX (11) skrev:
BN (10) skrev:
fra anmeldelsen:

I plead guilty.


Du er skyldig i mange ting ;)


Det er mit job. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#13 PredatorX 11 år siden

BN (12) skrev:
PredatorX (11) skrev:
BN (10) skrev:
fra anmeldelsen:

I plead guilty.


Du er skyldig i mange ting ;)


Det er mit job. ;-)


Jeg vidste du var biskop!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#14 MMB 11 år siden

BN (10) skrev:
Jeg er normalt ikke typen, der tyer til hyperbel som "hvis denne film ikke får dig til at græde, så har du ikke nogen sjæl", men hvis du ikke er grådkvalt, når "E.T. The Extra-Terrestrial" slutter, så...


Say whaaaat? :P

Har du ikke netop gjort dette et par gange efterhånden, eller er det bare mig? :P
Gravatar

#15 The Insider 11 år siden

#4, som jeg nævner i anmeldelsen, var jeg mildest talt ikke særligt imponeret :-) Studerede ikke rollelisten, kan jeg måske gøre senere i november...

#14, I dare you til at finde et eksempel :-)

Og high fives til alle mine fellow E.T.-fans herinde! :-) Og tusind tak for alle de venlige ord!
War. War never changes.
Gravatar

#16 filmkorn.dk 11 år siden

#15 undrer mig over at de også har dubbet E.T. Fint nok de få steder, hvor han rent faktisk siger noget, men lad da gryntene og alt det andet nuttede være fra originalversionen.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#17 The Insider 11 år siden

Agreed.
War. War never changes.
Gravatar

#18 Highland Park 11 år siden

Bliver vidunderet slet ikke udgivet som Combo Pack herhjemme?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: