Filmen får ikke meget ud af selve spørgsmålet om skyld og ansvar, som godt kunne have givet noget dybde til hovedpersonerne, der forbliver noget overfladiske. Ikke desto mindre formår Thure Lindhardt af bringe liv til sin figur, mens Dylan Smith får meget personlighed ind i den umælende Eddie. Lidt frustrerende er det dog, at vi aldrig ser de kunstværker, som blodsudgydelserne inspirerer, hvilket ellers kunne have føjet meget til filmen. Ualmindeligt forfriskende er det dog at se et dansk selskab forsøge sig med en film af denne slags, og det er bestemt også en veloplagt, lunefuld omgang indvolde, vi her serveres. Hvis man ellers har den mindste smag for den slags, så er det bare om at labbe i sig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Killkaj 11 år siden

Skal helt sikkert ses på et tidspunkt !
Gravatar

#2 coftkohl 11 år siden

Den lyder "langt ude", men på den fede måde.
Hvis den har samme humor eller stemning som eks. Zombieland og Tucker & Dale Vs. Evil, vil det helt klart få mig til at se den.
Gravatar

#3 filmzkim 11 år siden

At dømme ud fra traileren, spiller Thure Lindhart ret ringe.
Gravatar

#4 FlickReviews 11 år siden

Jeg har lige set filmen i bio'en med kæresten og en ven. Syntes det var en god lille film, hvor Thure Lindhart leveret varen. Læst om filmen her på filmz, og det lokkede mig ind i mørket.

Skriv ny kommentar: