Klik her for at læse flere “Tim Burton” relaterede anmeldelser

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-tikita 17 år siden

Den er en af de beste Film johnny depp har lavet selv om den er gammel, men man har virkelig medfølse med Edward saksehånd i filmen, den er tip top! en af de bedste film jeg har set længe. Der er mange følser med det kan jeg godt lide:D
Gravatar

#2 filmz-Bruce 17 år siden

...selv om den er gammel

Kan ikke, vil ikke og kommer aldrig til at fatte en dyt af relevansen i det udsagn. Men skulle et sådant udsagn være relevant for kvalitet, så vil jeg lige korrigere.

...fordi den er gammel

Og alt yngre end 50 år er iøvrigt ikke en gammel film.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 jessup 17 år siden

Er selv lidt i samme ånd som #1 - Heat er en de bedste gammle film jeg har set - utroligt de kunne lave så gode film for 11 år siden.
This is just until June
Gravatar

#4 filmz-Bruce 17 år siden

Dakota Fanning var absolut også bedst i hendes gamle film. Hun overvandt ligesom aldrig hendes nedturs periode efter 2004!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Yoda 17 år siden

#2

Helt og aldeles enig!

#4

lol ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 Patriarch 17 år siden

Jeg forstår sagtens det udsagn, omend jeg ikke synes at man kan bruge ordet gammel om denne film. Men ældre film har en speciel stil, herunder en teatralsk spille stil til tider. Derfor synes jeg godt at man med rette kan sige noget om en film, ved at pointere at den er gammel - hvis altså i kan følge mig så langt.

Jeg ved fra mig selv at når jeg sætter en film fra 60'erne og ned på min DVD så skal jeg være "in the mood" og forberede mig selv på at det er noget anderledes end hvordan der laves film i dag (sagt uden stillintagen til kvalitet)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 filmz-Bruce 17 år siden

#6 Er helt enig med dig i det udsagn. Der ER forskel.

Men at lave kvalitetsmæssige konklusioner ud fra alder alene, lader sig ikke gøre. Det var mit ankepunkt.

"bedste, selvom, gammel" No can do!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 jessup 17 år siden

Det der med at være "in the mood" kender jeg godt men det har ikke noget med alder at gøre for mig men de følelser, filmen det drejer sig om, spiller på. Jeg har nogle Bergman film jeg købte i billige franske udgivelser for nogle år siden og jeg kommer kun meget langsomt igennem dem - man er sgu ikke altid "in the mood " til en Bergman film hvor man ofte skal tage stilling til hint og dette ubehagelige spørgsmål. Det samme kun jeg (uden sammenligning i øvrigt) sige om Wong Kai War, Haneke og flere andre nutidige.
This is just until June
Gravatar

#9 Benway 17 år siden

Helt sikkert. Jeg er virkelig begejstret for de tre timer lange Akira Kurosawa film som f.eks. "Rødskæg", "Ikiru" "De syv samuraier" osv. hvor han bruger lang tid på at opbygge stemningen og fortælle historierne, men man skal være mentalt klar på sådan en oplevelse. De nytter ikke noget at begynde at se dem en dag hvor man i forvejen er stresset og halv træt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10 jessup 17 år siden

I øvrigt kan jeg anbefale for dem der er lidt trætte af film fra tid til anden (og som vil have lysten tilbage) at droppe fjernsynet helt et stykke tid. Jeg har droppet fjernsynet siden maj og fået set en masse gode film(også en masse lort) jeg ikke har taget mig sammen til at se men kærligheden til film er vokset gevaldigt.
This is just until June

Skriv ny kommentar: