Når nu skuespil og personinstruktion er så glimrende, kan man dog ikke undgå at blive en smule irriteret over manuskriptet, der ganske vist tager nogle velkomne universelle sandheder op og behandler dem på glimrende vis, men som alligevel bidrager med meget lidt nyt eller friskt i forhold til forventningerne. Man ved nogenlunde, hvordan tingene vil udvikle sig, og hele affærens forudsigelighed tager lidt bidet af filmen. I stedet sidder man tilbage med følelsen af at have overværet nogle fremragende ingredienser, som aldrig for alvor bliver til et solidt brød. Men fremragende, det er de ikke desto mindre.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Skeloboy 13 år siden

Havde ikke rigtig hørt om filmen, før jeg så reklamer i biografen. Det lyder lidt, som det jeg havde forestillet mig, men havde dog håbet på, den ville være bedre.
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 13 år siden

Helt enig i at Jesper Christensen er imponerende (også) i denne film, men synes karakteren lige er en stjerne for høj. Det er en triviel og halvkedelig film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: