Der er ikke meget dragende ved denne kedsommelige, uoriginale og dybt infantile bommert om drager, magi, grinagtige parykker og papirtynde helte og skurke. Filmmagerne har haft et stort budget at gøre godt med, hvilket filmens største forcer, billed- og lydsiden, især tydeliggør, og heldigvis byder udgivelsen på en imponerende AV-præsentation. Ekstramaterialet er godt, så hvis man endelig er interesseret i at investere i filmen, bør man gå efter 2-disc udgivelsen, som ikke koster forfærdelig meget mere end den tamme 1-disc udgave.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 keitel 17 år siden

Den film sucks for vildt, eneste lyspunkt er Robert Carlyle han har aldrig spillet en dårlig rolle.
Gravatar

#2 Derfor 17 år siden

Jeg har kun set lidt af den, men den del jeg så synes jeg at den så okay ud - glæder mig til at se den færdig.
Bliv en buzzador og få gratis produkter: http://www.buzzador.com?refstr=Derfor&lang=dk
Gravatar

#3 duuk74 17 år siden

Jep, forfærdelig film.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#4 Slettet Bruger [3071924932] 17 år siden

Helt enig med både karaktergivningen og argumentationen...
Da jeg så den i biografen, vidste jeg sgu ikke om jeg skulle grine elelr græde over at have brugt 75 kr. på billetten...
Gravatar

#5 Patriarch 17 år siden

Jeg så traileren - det var advarsel nok. I der så den må have vidst hvad i gik ind til :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 icetea 17 år siden

Så den en aften hos en ven for nogle uger siden, havde regnet med en ufattelig elendig film, hvor det meste ville være til grin. Og det var skam også sådan det var :P, så det var faktisk sjovt nok at se den, for at se hvor dårlig den egentlig var. :P
Gravatar

#7 Slettet Bruger [3071924932] 17 år siden

#5: Faktisk synes jeg traileren var fed nok.

Det der generede mig var den tyvtjålne og dårligt fortalte handling og de ekstremt overfladiske figurer, og det var traileren ikke nok til at afsløre.

At filmen så ikke var præget af de store skuespillerpræstationer fremfik til gengæld tydeligt af traileren, men det kunne jeg godt bære lidt over med, hvis historien havde været tilfredsstillende...
Gravatar

#8 thomasegebaek 17 år siden

Filmen er 80% ripoff af den første star wars film

åbningsscenen hvor prinsessen tages til fange

Onkelen dør

Luke / Eregon tager afsted med læremesteren Obi / (hvad helvede jeremy irons figur hedder)

De tager til dødstjernen / Fængselet og redder prinsessen, Obi / jeremy dør

Eregon / Luke redder oprørerne med sin Drage/X-wing
Gravatar

#9 Bohemian 17 år siden

Utrolig ringe film, jeg græd og grinte under den film, og det var ikke glade tårer.

Simpelthent en film der går ind under tidspilde.

Min IMDB rating til Eragon 3/10

Og hvilken film vælger jeg så at se efter denne?

Ghostrider hold da k*** noget lort også.
Free in serenity.
Gravatar

#10 Sverkel 17 år siden

Helt klart den dårligste og mest kedelige film jeg nogen sinde har set! Desværre :/

Skriv ny kommentar: