Fans af den britiske komedieserie “Extras” bør naturligvis føje denne udmærkede udgivelse til samlingen. Alle andre bør først tage hul på føljetonens første sæson. “Extras – The Special” er udmærket, om end ikke på højde med tv-seriens bedste episoder. Billedkvaliteten er høj, men både lydsporet og kvantiteten af ekstramaterialet skuffer en smule.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Patriarch 14 år siden

Jeg køber gerne denne til 50,- pp. (med danske tekster).

Send mig en besked, eller skriv her hvis det har interesse.

Anyway, fed serie. Har lige genset den.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

#1
You wish

Den er jo helt ny og kan kun finde den med danske undertekster til 129, men bonus er ingen porto eller gebyr eller noget som helst ekstra. Kig her.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Patriarch 14 år siden

Helt ny? Hvordan kom du frem til det?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Læste et sted den udkom den 27. oktober sidste år her i Danmark. Okay, så er den ikke helt ny. Men kunne du bruge det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 Patriarch 14 år siden

Ja, det er det billigste jeg har set. Men jeg vil stadig ikke give 130,- for den.

Så jeg venter bare.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#6 Lady Arwen 14 år siden

man kan købe den til 60 kroner i Fona! :D
Doctor Who <3
Gravatar

#7 Patriarch 14 år siden

Er du sikker? Sidst jeg tjekkede kunne man få sæson 1+2 til den pris, men The Special kostede 199! crazy.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 Lady Arwen 14 år siden

Har lige set den i Fona til 60 eller 69.95 tror egentlig det var 70 (sorry) :) men ja er 100% sikker for havde lige set den i Stereo Studio til 100 og et eller andet og derfor lagde jeg mærke til prisen!
Doctor Who <3
Gravatar

#9 Patriarch 14 år siden

Sært. Jeg søgte på den på Stereo Studios hjemmeside, hvor de tog 179!

Ser ud til prisen i det hele taget ikke er så sindsyg som jeg troede. Jeg giver gerne 70,-
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#10 sluppermand 14 år siden

Rigtig god serie, næsten på højde med The Office. Men jeg er dog enig med The Insider i at juleafsnittene egentlig ikke var nødvendige. Jeg havde faktisk foretrukket hvis serien havde sluttet efter sæson 2. Det virkede lidt som om Gervais
ikke turde afslutte serien på en down note og Andys forløsning virkede meget påtaget efter min mening.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: