“Family Guy”-folkenes efter sigende sidste “Star Wars”-parodi (de gider angiveligt og forståeligt ikke spilde tid på de tre prequels) er den bedste af slagsen. Det vrimler ikke just med direkte geniale indslag, men man sidder alligevel med et stort smil på læben fra start til slut. BD-udgivelsens transfer og lydspor imponerer, og ekstramaterialet er udmærket, selvom man gerne ville have haft mere af det. Fans af “Family Guy” og “Star Wars” bør øjeblikkeligt investere i denne Blu-ray, og nysgerrige sjæle bør også give den en chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 SpielbergFreak 13 år siden

Hmmm synes klart at It's a trap er den dårligste, derimod synes jeg de to første var ekstremt morsomme, og jeg forstår slet ikke kritikken. Det er lige før at Family Guy versionerne er bedre end de originale film, som efter et gensyn var blevet uhyggelig gamle og fyldt med pinligheder en mas! Kun Darth Vader er og bliver cool.
Gravatar

#2 elwood 13 år siden

Robot Chicken FTW! 8-)

Nu nævnes der Robot Chicken, og deres seneste afsnit med Star Wars, hvor det netop er prequels'ne de kigger på, samt en masse andet. mener jeg har meget bedre humor.

Der var flere steder jeg grinte i det afsnit end det her med FG.

Og hele nikkene med hovedet sekvensen heri FG tog jeg mig til hovedet over, jeg ved godt FG's varetegn næsten er og trække tingene ud (og normalt griner jeg en del over det) men det her blev bare lige for lang tid for mig.

Og nu vi snakke om at trække tingene ud, så har det seneste afsnit en rulletrappe sekvens jeg lå flad af grin over, hvor den kære Emperor prøver og være venlig og hilse på alle stromtropper'ne der køre i den modsatte side af trappen, men da det ikke ser ud til og stoppe, blir han meget irretabel.

Freddy Prince Junior i rollen som Anakin er også meget munter, da han er i "audiens" ved Senator Padmé, som ikke gør det let for ham og holde sine følelser tilbage 8-)





J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 X&O 13 år siden

Nu har jeg kun set 1'eren, og ser normalt aldrig Family Guy, men ærlig talt syntes jeg det er et latterligt koncept, at kopiere tre film, ned til mindste detalje, blot for at parodiere dem. Folk snakker altid om hvordan George Lucas åbenbart har ødelagt deres liv med Indiana Jones 4 og de tre nye Star Wars-film, men i min verden er det her langt værre. Hvis Lucas var død, ville han sikkert vende sig i sin grav, men nu da han stadig lever kan han i stedet glæde sig over alle de penge han er blevet spist af med.
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

[url= Chickens Wampa scene er brilliant[/url]

En enkelt lille referenche til en scene fra The Empire strikes back, og så udnyttes det fuldt ud, det er genialt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: