Til sidst kan de fantastiske fire ikke kæmpe imod mere. Kæmpe imod superheltegenrens trang til endelige opgør og en historie, der peger frem mod flere endelige opgør i sequels og prequels. Men inden dommedag afværges, er der flirtende ungdomsblikke, Jules Verne-rejser og en teleporter bygget af et 12-årigt geni på en skrottet bil og en Nintendo 64. Det er næsten fantastisk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Maltbrew 8 år siden

Morten, blev du tabt på hovedet som baby?

Det ville da være den eneste forklaring på at du gav denne film så høj en karakter.
Jeg har sjældent se så forfærdelig kedelig/idiotisk en film.
Gravatar

#12 Maltbrew 8 år siden

Morten, blev du tabt på hovedet som baby?

Det ville da være den eneste forklaring på at du gav denne film så høj en karakter.
Jeg har sjældent se så forfærdelig kedelig/idiotisk en film.
Gravatar

#13 David Munch 8 år siden

#11/12 Nogen grund til personligt angreb? Han giver da i det mindste et langt grundlag for hvorfor han giver sin karakter, modsat dig.
Gravatar

#14 keitel 8 år siden

Som gammel marvel fan og læser af de Fantastiske Fire tegneserier, brækker jeg mig lår tykke stråler over den politiske korrekthed, ved at anvende en neger som Johnny Storm. Verden er af lave!
Gravatar

#15 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#14 En henstilling om at følge retningslinjerne for brug af Forum. Tak.
Gravatar

#16 Geekalot 8 år siden

#15 ? de bruger altså en neger som Johnny Storm, det er ikke nedsættende men fakta :) og ordet neger er en betegnelse for sort, det er også fakta :)
Gravatar

#17 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#16 Det opfattes nedsættende af et stort antal mennesker, derfor vil vi gerne have det frabedt på Filmz' forum, da det er lige så nemt at skrive det neutrale ord sort. Er det livsnødvendigt for dig at skrive det, så må du finde et forum, hvor det er ok. Det er vores retningslinjer, som vi ikke diskuterer, men minimumreglerne for at lege med herinde. Håber jeg, du vil og kan acceptere.
Gravatar

#18 Geekalot 8 år siden

Selvfølgelig kan jeg det :) plejer også selv at skrive sort, forklare bare hvad jeg mener og hvad Den danske ordbog mener :) og faktisk er det mere hvide der har et problem med det ord end sorte har, lidt sjovt at tænke på.
Gravatar

#19 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

Geekalot (18) skrev:
Selvfølgelig kan jeg det :)


Mange tak.
Gravatar

#20 Gangstalicious 8 år siden

Business Monkey (6) skrev:
Meget fint skrevet anmeldelse. Regner ikke med at se den her "teen-ficering" af F4, så kan ikke udtale mig om filmen, men får da lyst til at se den snart. :D


Den er baseret på den snart 11 år gamle Ultimate-udgave af Fantastic Four, hvor de alle er markant yngre end i det normale 616-univers. Første del af filmen er taget næsten direkte ud af den serie, som sluttede i 2009.

De to største forskelle er, at de ikke bruger deres klassiske dragter i filmen og at Sue Storm er adopteret.

Skriv ny kommentar: