“Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer” var sommerens mest forglemmelige blockbuster, og den bliver ikke just bedre ved gensyn. Tim Storys magre tegneseriefilmatisering er ikke blot forbandet kedelig, men den er også blottet for den afvæbnende charme og godhjertede humor, der gjorde film som “Spider-Man” og “X-Men” så fornøjelige. Fans kan dog glæde sig over, at dvd-udgivelsen præsenterer filmen i fornem kvalitet og også indeholder ekstramateriale, der er bedre end filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Is 16 år siden

Så dårlig var den da heller ikke... :-)

Det kan godt være at filmen ikke byder på det mest interessante historie, men den formår at underholde og det er det vigtigste for en film som denne, som overgår sin forgænger i alle punkter.

3,5/6
Gravatar

#22 filmz-DocDoom 16 år siden

#1 + #18 - Det er omtrent samme slutning som i Hulk (med Bana):

Den afsluttende duel udkæmpes mod en Mr. Bad Guy, der er en uvejrsky!

og i begge tilfælde stinker det max!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#23 Slettet Bruger [1788888368] 16 år siden

Helt enig i anmeldensen. Rædselsfuld film med et af de ringeste manuskripter overhovedet. Jeg kedede mig bravt og kiggede på klokken utroligt mange gange.

Der var virkelig lynch-stemning i den biografsal, som jeg sad i!
Gravatar

#24 moulder666 16 år siden

Jeg har det lidt sådan, at hvis det skal være vellykket popcornsunderholdning, skal der godt nok ske noget mere, end der gjorde i FF2 - den var simpelthen for stillestående, dårligt spillet og...poleret for min smag!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#25 filmz-Erlingur666 16 år siden

den er hvertfald bedre en batman og robin fantastic 4 etren altså, catwomen og dardevil, syndes jeg hvertfald, 3 en halv stjerner.
Gravatar

#26 Kram 16 år siden

#25 - Alle de film du har nævnt, er stort set lige ringe.. ;)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#27 filmz-D Phat 16 år siden

Kan kun være urte enig med jer.
Gravatar

#28 Michael Andersen 16 år siden

det er uhyre svært at erindre bare den mindste snert af John Ottmans trættende musik.

Jeg synes nu at Ottmans tema til [url= Surfer[/url] er ret iørefaldende og meget godt.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: