De gode præsentationer er sandelig også nødvendige, for ellers er filmen en temmelig tynd affære. Plottet starter godmodigt fjollet og bliver så gradvist mere og mere tåbeligt som filmen udvikler sig. Det kræver mere end en god bid overbærenhed at acceptere nogle af udviklingerne og personerne. Derudover så trækkes vi igennem nogle meget forcerede sangrutiner, men når filmen er slut så har den alligevel sat sig et rimeligt positivt spor. Det er først og fremmest en film der henvender sig til det yngste publikum, og bagefter vil de fleste børn være glade for at have set den, mens de fleste voksne vil være glade for den er slut.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Dennis 18 år siden

good point - chuck

- det beroliger mig lidt, bortset fra at der er mig der skal betale for udgifterne, hvis vi når så langt ;-)
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#12 pulse83 18 år siden

#9 og 10: Tony Soprano har også en forkærlighed for heste, så det kan være der er en lille mafioso gemt i ham. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#13 filmz-cluas 18 år siden

Nå men jeg har alle de gamle på video, så jeg tror lige jeg sparer et par billetter.... :)
/Cluas
Gravatar

#14 filmz-hejmanden 18 år siden

Den næste i rækken kunne hedde "Far til firehundrede - Overtagelsen af Danmark" og så vise en ganske alm. indvandre families liv i DK.
Gravatar

#15 jacob_uno 18 år siden

#14
Det var da en mærkværdig kommentar.
Chenny!
Gravatar

#16 filmz-hejmanden 18 år siden

#15 Ja lige som #2
Gravatar

#17 vapor 18 år siden

Hvad med...
Far til Fire - Voldtager Din Barndom
Heheh :)
Gravatar

#18 Spanner 18 år siden

Far på Syre
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#19 MikkelHJ 18 år siden

Father of Seven of Nine - Assimilation Begins at Home
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#20 Truntemus 16 år siden

4 fra mig. Det er en sød udgave

Skriv ny kommentar: