De gode præsentationer er sandelig også nødvendige, for ellers er filmen en temmelig tynd affære. Plottet starter godmodigt fjollet og bliver så gradvist mere og mere tåbeligt som filmen udvikler sig. Det kræver mere end en god bid overbærenhed at acceptere nogle af udviklingerne og personerne. Derudover så trækkes vi igennem nogle meget forcerede sangrutiner, men når filmen er slut så har den alligevel sat sig et rimeligt positivt spor. Det er først og fremmest en film der henvender sig til det yngste publikum, og bagefter vil de fleste børn være glade for at have set den, mens de fleste voksne vil være glade for den er slut.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 vapor 18 år siden

Ej... Gi' nu op!
Gravatar

#2 elwood 18 år siden

Den næste i rækken kunne hedde, Far til fire - I kan ikke Slå os ihjel.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 pulse83 18 år siden

Øv...3 ud af 6? Jeg havde håbet at den ville få 1 ud af 6, så man havde endnu mere grund til at hade den. :(
Excuse me, Flo!
Gravatar

#4 chuck 18 år siden

#3 "Bølle Bob og Smukke Sally" fik stort set 1 stjerne af alle anmeldere, men solgte alligevel over 150.000 billetter. Jeg tror den her sælger 300.000 uden at blinke. Skræmmende ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#5 pulse83 18 år siden

#4 Nej, uha. Det må du ikke sige. Prozac, here I come. :(
Excuse me, Flo!
Gravatar

#6 filmz-cluas 18 år siden

Bare det billede, der er i anmeldelsen. Man kan jo se det er en b-film :)
/Cluas
Gravatar

#7 KEiZ 18 år siden

Fald nu ned det er en børne film, ganske uskadelig, min søsters børn havde stor succes og denne bliver også en sikker succes, nr. 2 er allerede i støbe skeen og så dukker 3'eren jo nok også op.

syntes ikke der er grund til at hade alle disse moderne klassikere der bliver geninspillet, havde jeg været i den rigtige alder ville jeg da ha' elsket filmen, fuldstændig som jeg elskede de gamle selv om de allerede var forældede da jeg så dem igen og igen på movieboxen...

Det er underholdning, jeg er faktisk bare glad for den ikke falder 100% igennem men er seværdig.
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#8 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg var inde og se Bølle Bob med min datter og den stank seriøst, men min datter kunne li' den og det er jo det vigtigste :)

Børnefilm har lang snor :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 filmz-Dennis 18 år siden

fuldstændig enig, bruce.

R tvunget til at se "Spirit - hingsten fra Cinnaron" med min søn. Det eneste han gider se. Masser af heste og ja, han er meget feminin....
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#10 chuck 18 år siden

#9 Selveste Superman Reeves og Viggo Mortensen er vilde med heste, så der er potentiale i din knægt :)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)

Skriv ny kommentar: