“Fars sygt fede bilferie” har arvet sin fars 80’er-plathed, men det føles næsten friskt i hænderne på nogle manuskriptforfattere, der kender grænserne. Det er en overlæsset og pjattet roadmovie, men Ed Helms og Griswolds formår at komme næsten i mål. Der blev godt nok grinet meget, men jeg har næsten allerede glemt hvorfor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nagash 8 år siden

Ikke lige en karakter jeg regnede med. Jeg elsker også de gamle film. Dog er juleferien den bedste i mine øjne.
Jeg kommer dog ikke til at se denne i biffen, men skal nok få den set, når den kommer på blå.
Gravatar

#2 Lard Hanson 8 år siden

Måske, hvis det ikke var for Ed Helms. Ham orker jeg ikke at se på mere end nødvendigt.
Gravatar

#3 cain 8 år siden

wow, uventet karakter..

Vacation
Euro Vacation
Christmas vacation

Alle 3 er klassikere der kan ses igen og igen...

hmmm mon dette skal være en kombineret Griswold + Caddyshack weekend? Det tror jeg da :)
Gravatar

#4 Driver 8 år siden

#3

Helt enig. Kan ikke blive træt af de tre første Vacation-film, men Christmas Vacation skal ses om julen. Resten kan ses året rundt og bliver det også, op til flere gange! :-)

Når det så er sagt, så vil jeg ikke i biografen og se denne her film. Jeg har set lidt trailers og jeg kunne slet ikke fange stemningen fra de gamle film, ud fra den. Humoren i de gamle film, var ikke direkte plat og pubertær. Men det er bare min mening ud fra, hvad traileren har vist mig.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 cain 8 år siden

Driver (4) skrev:
#3

Helt enig. Kan ikke blive træt af de tre første Vacation-film, men Christmas Vacation skal ses om julen. Resten kan ses året rundt og bliver det også, op til flere gange! :-)

Når det så er sagt, så vil jeg ikke i biografen og se denne her film. Jeg har set lidt trailers og jeg kunne slet ikke fange stemningen fra de gamle film, ud fra den. Humoren i de gamle film, var ikke direkte plat og pubertær. Men det er bare min mening ud fra, hvad traileren har vist mig.


Det er ikke jul uden Christmas Vacation og Dennis Learys christmas special :)
Gravatar

#6 Sweetiebellefan 8 år siden

#3 De er klassikere.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: