“Final Call” er en ganske udmærket udgivelse. Filmen hører til i den lettere ende af spektret, men leverer dog alligevel noget action krydret med et par gode skuespilpræstationer. Kvaliteten af billede og lyd er i den høje ende af skalaen og ekstramaterialet er ganske fyldestgørende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-inside 19 år siden

Den film er rigtig fed :D Jason Statham er alt for sej, det var mest pga. at han var med at jeg så frem til at se filmen. Men den er i hvert fald værd at se.

vil også give filmen 4/6
Gravatar

#2 filmz-atomkraft-jatak 19 år siden

"Kompetente skuespillere"? Måske, men ikke i den her film! Faktisk så de under lavmålet, men om ikke andet er det da meget sjovt, at filmen med en "Ringenes Herre"-taske gør lidt reklame for selskabet selv.

Årets dårligste udgivelse.
Gravatar

#3 SteeN! 19 år siden

Det er nok en af de fedeste hvis ikke den fedeste kidnap-film jeg har set.. FUCK den er fed ;)!!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Jeg synes den er helt igennem forfaerdelig. Jeg har allerede skrevet min mening, efter jeg saa den til premiere surprise, her:

http://www.filmz.dk/forum/item/8841/#6

Mage til bras, aev altsaa :p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 filmz-TomViolence 19 år siden

Jeg må indrømme at jeg synes Kim Basinger overspiller nogengange.
I'm out
Gravatar

#6 ks 19 år siden

Jeg må indrømme, at jeg er helt enig. Et godt eksempel er i 8 mile, hvor hun i frustration skriger "What're you doing with your life that's so great?".

Skriv ny kommentar: