Hold nallerne væk fra denne frygtelige fadæse og brug i stedet pengene på en af “Final Destination”-seriens tre forrige film – eller en af markedets mange andre overlegne gysere for den sags skyld. Både udgivelsens transfer og lydspor er glimrende, men ekstramaterialet er komplet uinteressant.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 blymchen 14 år siden

Dead on
Gravatar

#2 misuma 14 år siden

Jeg har det godt med første installation og resten købte jeg af loyalitet...det skammer jeg mig over. Den fjerde er pinlig...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#3 stoffer 14 år siden

Er ret enig i denne anmeldelse, men den undtagelse at 3'eren, efter min mening, også lignede amatørbras til dvd-markedet.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#4 ramisis5 14 år siden

Jeg så den her hjemme i biffen med red og cyan briller og filmen final destination 4 3d mega fed oplevelse især da skruetrækker der kommer flyvende,mega fed.




Jeg fik bygget min egen hjemme biograf rum.
sony forstærker 7.1 med 4 hdmi indgange.

jvcforstærker der giver kæmpe rystelser til body shaker i mine 6 lænestole. Fed især i army of two 2

samsung bluray 4600 der kan afspiller mkv bluray fra mini hd

media boks 1 tb med film og musik og billeder direkte til projektor og forstærker.

Ps3 som jeg bruger til pynt

Xbox 360 med jtag så jeg har mine 33 spil på extern 2.5 hd og den orginale skive skal ikke side i, så ingen ridser der.

Nintendo wii med wiihack så har jeg alle mine 23 spil på extern 2.5 hd og alle ligge som gennem veje med cover på dashboard og ingen ridser på skiverne.

logitech universal fjernbetjening der styre alt fra klima anlæg og lys og alt hardware og alt kan indstilles til at starte fra 1 knap så alt lys dæmpes og filmen starter og lyd styrken er der hvor den er indstilles til at være og klima anlægget holder rummet 23 grader heletiden.

Projektor sanyo 5z som lyser op på et 120 tommer lærred.

Video briller med en opløsning på 1200 og viser ca hvad der svare til en 60 tommer 1.5 meter fra en. Fed hvis man ikke gider at starte projector og bare vil være i sin en spille verden eller filmverden.

Og inde i min stue har jeg en media center og en wii og hd bag 32 fladskærm med zolid soundbar under tvet med indbygget subwoofer og en mac som styre media center en fjernbetjening bare med skærm så kan jeg styre alt fra mac.



Mvh www.min-egen-hjemmebio.dk
Gravatar

#5 Bony 14 år siden

#4 - Du nævner tre lærredstørrelser. 95", 110" og 120". Svært at blive enig?

Så er jeg desuden ret imponeret over, at du kan presse Full HD ud af en HD-ready projektor (Sanyo Z5). 1280x720 er altså ikke Full-HD, beklager. :-)

Og så lige en sidste ting..

Nyhed min projektor understøtter 3d og fik 6 stk 3d briller med.Jeg prøvede at se the final destination 4 3d mega fed.Glæder mig til avatar kommer på blueray i 3d


Hvordan er det lige du har gjort dette, hvis man må være så fræk at spørge..? Alligevel imponerende at kunne få en fire år gammel model til at understøtte 3D på nuværende tidspunkt. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: