Den flotte tekniske side af “Find Nemo” er ført videre på DVD’en – lyd og billede er helt i top. Ligeledes afspejler filmens ordinære indhold sig i ekstramaterialet som de yngre publikummer vil få mest glæde ud af.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Pissed_Squirrel 20 år siden

Jeg var ret skuffet over ikke at finde nogle fraklip på DVD'en når de nu har været med ved alle deres andre film
Gravatar

#2 Zelle 20 år siden

Ja, meget god andmeldelse, selvom jeg ikke deler din mening ang. filmen som jeg syntes burde have fået 5/6.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#3 Pissed_Squirrel 20 år siden

Jeg syntes da også at den mindst skal have 5 men dog helst 6, da jeg syntes det er en helt igennem genial film
Gravatar

#4 MuManden 20 år siden

#2&3
Så må i vel ketegoriseres som de yngre seere mens Michael Andersen er blevet voksen!!!:)

:)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#5 DarkLight 20 år siden

Tro ikke på alt hvad du læser.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 MuManden 20 år siden

#5 jamen det gør jeg da, hvad ellers skulle jeg dog tro på?:)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#7 thile 20 år siden

Jeg mener bestemt at filmen burde have mindst 5 ud af de 6.
Den er fuldt på højde med alle de andre pixar film. Om så man er voksen eller barn spiller ingen rolle. Denne film er for alle aldre.
Gravatar

#8 DarkLight 20 år siden

#7, enig.
Og dermed også en af de eneste Pixar film jeg overvejer at købe....og måske Monsters Inc..
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 filmz-mandy 20 år siden

meget god men ikke lige det store uha vil måske give den 3/6 hvis du er 10 er det en meget god film vil vi gætte på hvis du er 14 er den dødsyg. sååååå.
Gravatar

#10 Zelle 20 år siden

Jeg er 18 og jeg syntes den er super grineren...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: