“Flight” er virkelig solidt filmhåndværk, der dog aldrig kommer helt op at ringe igen efter den gode start, som til gengæld er hele biografturen værd! Karismatiske Denzel Washington flankeres af fremragende birolle-præstationer fra Bruce Greenwood og Don Cheadle, som er med til at holde filmens anden del oppe, men de kan ikke forhindre, at den kommer til at føles en anelse for lang. I sidste ende skulle der ikke meget til, før filmen havde fløjet en stjerne mere hjem.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 wiseguy 11 år siden

Jeg flyver lige lidt længere op! 5/6 herfra.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#12 Outbound Sith 11 år siden

Tak for rosen. :)

#10 Vi kan desværre ikke bruge spoiler-markeringer i anmeldelserne. :)
Derfor har jeg ikke nævnt noget om det, du beskriver. Men det virkede også mærkeligt påtaget og lidt "for nemt" i min bog...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#13 bjarke 11 år siden

MTK (9) skrev:
PS: #8 Jeg fik et chok da Information havde et helsides interview med dig i dag. Det er skræmmende når internettet pludselig dukker op i dagbladene. En fin artikel forresten!

Hehe - mange tak :) The internet is leaking...
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#14 MMB 11 år siden

De to største problemer med filmen er følgende:

1) Et ligegyldigt sideplot med pigen
2) En kvalmende slutning

Bortset fra det er det knaldgodt håndværk med en kraftpræstation af Denzel Washington. Jeg er på 8/10 og var uden tvivl meget begejstret.

Jeg synes egentlig også, at din anmeldelse er rigtig god, Outbound Sith. Du rammer mange vigtige pointer. Thumbs up. :)
Gravatar

#15 keitel 11 år siden

God anmeldelse- men giver den alligevel 5 stjerner, da den er ekstremt underholdende.
Gravatar

#16 iceage 11 år siden

Historien er som god nok i film, men syndes den måske er lidt langtrukken ind imellem, men det er jo smag og behag.
iceage
Gravatar

#17 jessup 11 år siden

En ret jævn film med en god skuespilpræstation i centrum. 3-4/6
This is just until June
Gravatar

#18 B.Pedersen 10 år siden

Virkelig god film, hele tiden noget nyt, super skuespilpræstation af Denzel Washington.

Skriv ny kommentar: