“Flight 93″s mest brugbare funktion må være til at illustrere de klare forskelle på en halvhjertet, forhastet tv-produktion og en gennemført, hjerteskærende filmudgivelse. Filmen har sine momenter, men den virker kunstigere end en computergenereret mannequindukke. Selvom AV-præsentationen er god, så gør kvaliteten af ekstramaterialet og selve hovedfilmen det umuligt at anbefale dvd’en.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Jack Slater 17 år siden

Minder mig lidt om dengang jeg kom til at købe "Dragon Fighter" i bilka fordi jeg troede der var tale om "dragejægerne"
Gravatar

#12 lagoni 17 år siden

Har aldrig hørt om Dragon Fighter, men kan ikke være et meget værre køb end Dragejægerne :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

#13 17 år siden

12: Det var lige hvad jeg også tænkte :-)
Gravatar

#14 Bohemian 17 år siden

Tsk..Det ville være sjovere hvis der var slanger ombord...og alle døde.
Free in serenity.
Gravatar

#15 filmz-Jack Slater 17 år siden

#12
Tro mig "reign of fire" eller "dragejægerne" er et sandt mesterværk i forhold til "Dragon Fighter" :)
Gravatar

#16 The Insider 17 år siden

Hvordan i alverden kan en film, der rakkes ned på så stor vis og ikke får ét positivt ord med på vejen, få 2/6? :-)

#8, det var godt nok også tæt på :-) Men for at en film skal få blot én stjerne, skal der noget helt ekstraordinært til. Ekstraordinært naturligvis forstået på den negative facon :-)

Men selvom Flight 93 i mange henseende er en aldeles forfærdelig film, så har den sine få øjeblikke (hvilket konklusionen også siger), og visse af filmens tekniske aspekter er også ganske imponerende, hvilket også bliver kommenteret både direkte (såsom lovprisningen af lyden under audio-sektionen) og "lettere indirekte" (indragningen af kameraarbejdet som noget der "sjældent" imponerer, men altså langt fra aldrig). Som sagt: Det var MEGET tæt på, men i modsætning til film som f.eks. Big Momma's House 2 og Timeline skraber filmen ikke helt bunden :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17 Zabriskie 17 år siden

#16

Så forstod jeg også lidt anmeldelsen som en naturlig konsekvens af at den samme historie kan være fundament for et sandt mesterværk og et sandt makværk på samme tid. Der skulle vel noget galde ud?

#6 At sammenligne denne film med United 93, er som at sammenligne Matrix med Matrix Reloaded. Jeg vil fandme have mine penge tilbage.

Jeg vil gå så vidt som til at sige en sammenligning af Matrix og Matrix revolutions
Le temps détruit tout
Gravatar

#18 blahblah 17 år siden

En fantastisk sammenligning :D
Gravatar

#19 filmz-frostic 17 år siden

Utrolig god film som gav mig gåsehud, da filmen var så kedelig.

Skriv ny kommentar: