Der er ikke noget som en gyser, der på original vis formår at kombinere et intelligent plot med en stemning af konstant og påtrængende rædsel. Selv uden et solidt plot kan det til tider gå an, hvis bare uhyggen stadig kan aflede opmærksomheden. Men uden den opfindsomme uhygge er der ofte ikke meget mere tilbage end det skrabede skelet af den traditionelle gyserfilm, hvor alle svaghederne vil blottes mens dødstallet ofte eskalerer. “Forbandelsen – The Grudge 2” falder desværre i den sidstnævnte kategori, hvor der er alt for langt mellem gysene, og det hele mest af alt føles som endnu en ørkenvandring i gyserland.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Bohemian 17 år siden

hvad man kune forvente..
Free in serenity.
Gravatar

#2 inflector 17 år siden

Den har godt nok også fået sløje anmeldelser på hele fronten, har i hvert fald ikke set nogle positive endnu.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 filmz-maxhh 17 år siden

#2

Der er bestemt ikke meget godt at sige om filmen... jeg fik da et par chock undervejs, men når de står alene, uden en hyggelig opbygget stemning, så er det bare ikke nok... 2/6

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#4 thomas040 17 år siden

denne gyserfilm bygger sin stemning meget hyggeligt op
Failure is a zero out.
Gravatar

#5 filmz-maxhh 17 år siden

#4

Så OMhyggelig, da.. ;o)

mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#6 Yoda 17 år siden

Hvis den ligefrem er dårligere end etteren, så glider jeg let og elegant udenom.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 erikjust 17 år siden

den er ikke på højde med den første film, ville ha givet den to en halv stjerne fordi den fortjener ikke mere, hvis man vil ha afslutningen på historien så kan man se den ellers er den ikke det værd.

den har sine øjeblikke, men på ingen måde er det nok til og løfte den over eller på højde med 1´ern.

og i tilfældet af i undre jer, nej den japanske udgave yu-on 2 er heller ikke særlig god.
Gravatar

#8 kasper0204 17 år siden

Så har jeg fået den set!

Jeg var vild med 1eren... Men...

Føj hvor denne her stank! Aldrig havde jeg troet at den kunne være SÅ dårlig! :O Den var overhovedet ikke uhyggelig - JEG FALDT I SØVN! (Siger ikke så lidt!!)

Den var keedelig! Den mindede tit for meget om The Ring! Slet ikke samme skumle stemning som 1eren! Og har man set 1eren, får man ikke chok i 2eren... Man kender den grimme lille mel-dreng og hans måde at komme frem og miauwe på! Og det samme med damen med det meget lange sorte garn - siden hvornår er HÅR blevet uhyggeligt?

2 stjerner... Naah, 1,5... Tror jeg...

DEN STINKER!
Gravatar

#9 filmz-Mizz-freak 17 år siden

den film giver mig altid kuldegysninger ,,,

Skriv ny kommentar: